Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (oj) skrev 2014-03-09 23:04:32 följande:
    är det nån som har tips på hur man bäst porrsurfar med en padda. tycker det är bökigt
    Hmm jag brukar öppna google ( på min iphone) och söka den vägen till vart jag nu vill se på snusk nånstans!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 23:00:06 följande:
    Nej, tror det är nästa helg man ställer om klockorna.

OnaMarathon it is! Challenge accepted. Och det ska gudarna veta att det är för mänskligheten vi gör det, inget annat.
    *phu* Min barnlediga helg så då gör de inget om jag förlorar en timme till måndag!

Du och jag för mänskligheten, game on!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:10:41 följande:
    Ibland är fantasin bättre än verkligheten
    *harkel*

Och ibland kan verkligheten slå fantasin på fingrarna grovt! Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:04:13 följande:
    Man får i alla fall säga att enhörningen hade en enormt stor kuk  Skrattande
    hahahhahahah om den har det, så har enhörningen absolut snott någon annans dildo till den biten. Jag är ingen elefanthona, inget sto heller för den delen så.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:04:55 följande:
    Sommartid börjar den 30 mars
    Ännu bättre. Nu blev det frid i min tillvaro igen. Kyss Tack!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:13:38 följande:
    Man vet ju inte hur lyckat det hade blivit, om det hade blivit av. Tänk om det vore toppen? ;)

Ja alla är välkomna ;) 
    Vart är du bosatt?
    Har faktiskt varit lite tråd träffar på FL under åren och de har haft askul, många är ju vänner i verkligheten. Även jag har hittat några av mina skönaste vänner här inne och är så tacksam för att just vi ramlat in i varandras liv. Hjärta

Vet att singel tråden haft träffar som jag tyvärr inte kunde gå på, för tja det gick inte helt enkelt.

Jag finns på the westcoast och du?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:16:10 följande:
    Men tänk om det blev helt galet. Trådarna i relationsproblem, könssjukdomar och gravid skulle svämmas över. 
    hahahaha eller så hade trådarna i sandlådan ökat markant! Pajkastning av rang!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:17:11 följande:
    Bara för att en massa singlar, eller folk öht skulle träffas så betyder det inte att en orgie hade ägt rum och att alla hade knullat runt utan kondomer osv. ;D;;DD;
    Alla vettiga swingersfester har kondomer lite här och var
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:20:28 följande:
    Västkusten is da shit man  Cool
    Ohh yeah  Cool Lite bärs, brudar och rock n roll på det!

Värsta vårtecknet igår, solen sken och fan vad jag njöt av att höra ett gäng motorcyklar accelerera på håll, såg dom inte, men ljudet OMG. VÅR fan!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!