• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-05-11 12:28:53 följande:
    Det kommer vara SÅ jävla roligt att vara jag på måndag när jag talar om för folk hur deras semestrar är lagda..

Sadist!
    It takes a fool to remain sane
  • Schna

Jag spelar Cluedo med en entusiastisk 6-åring och en passivt aggressiv 3-åring. FYI.

• Schna

Och där for Överste Senap bakom elementet.

• Schna
    HäckHäxan skrev 2014-05-11 20:50:15 följande:
    Vad är det för spel?? Roligt?

Jag gjorde korsord till min sexåring i veckan. Skall få satt mig och göra fler eller försöka hitta lämpliga till barn. phpNT2QZt29593.jpg
    Men gud så söt! Och vad roligt med korsord.

Man ska lösa en mordgåta. John Swarth har blivit mördad och den första som listat ut vem som mördat honom, i vilket rum i huset och med vilket vapen, vinner. Man har tre högar med kort, en med vapen, en med rum och en med personerna. En från varje hög dras ur och läggs i kuvert, och det är alltså mördare, mordvapnet och mordplatsen. Sen kör man med tärning och går runt mellan rummen (på brädet) och gissar vapen och mördare. Har de dessa på hand checkar man av det i sitt protokoll och till slut har man inte så många kvar att gissa på.. och då kan man välja att anklaga någon. Är det fel åker man ur. Typ så Drömmer
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-11 20:35:11 följande:

Aaaah... Vilka minnen.. Vi spelade i julas med barnen.. Det slutade med en 9-åring som stortjöt i ett hörn av köket och en sur 11-åring som slog i dörrar...

Spelet försvann "mystiskt'' vid flytten... smile9.gif
    Kanske att den kommer fram igen till sommaren.. smile2.gif

Ah, ja men man önskar ju att man aldrig kom på tanken där liksom
  • Schna
    Knall skrev 2014-05-11 22:57:56 följande:
    [quote=73212682][quote- smile2.gif k]HäckHäxan skrev 2014-05-11 20:50:15 följande:[/quote-nick]Vad är det för spel?? Roligt?
    Jag gjorde korsord till min sexåring i veckan. Skall få satt mig och göra fler eller försöka hitta lämpliga till barn. [/quote]

Men åh så söt! smile6.gif

Cluedo är kul! smile2.gif Bästa vännen ville alltid spela det när vi var små så till hennes möhippa hade vi Cluedo- tema! smile2.gif

Och då var hon fröken Scharlakan eller fru Vit? Drömmer
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-05-11 23:15:46 följande:
    Skjut honom???

Tänkte på dig igår för jag kollade vampire diaries och kom och tänka på om du hittade felet i avsnittet eller om det gick dig förbi???

Varför i helvete luktat du skämd sperma?? Vågar jag ens fråga hur det luktar smile3.gif

Men om du får bra svar på hur man får doktor penis sprid det gärna vidare och gärna tips på hur man suddar ut en nördigt läcker social assistent ur skallen. Allvarligt vem fan tycker en soc kille är attraktiv?? Måste vara bara jag i hela världen så jäkla typiskt.
    Vilket fel? Va va va? Är i slutet på säsong tre här nu.
  • Schna
    Jaded skrev 2014-05-11 23:09:39 följande:
    Mjaha. Angeläget säkshuällt pråbläm. Eftersom jag inte har nåt liv måste jag vända mig till internetet.
    Jag lider av primitiv kåthet på min läkare. Behöver sniffa honom i håret och suga av hans örnsnibb. Känner jag.
    Till pråblämet, jag misstänker att behovet inte är jättemycket besvarat, främst eftersom stackarn tvingats uppleva mig i söndertvättade menstrosor, unibrow, begynnande gorillism och snorfärgade tånaglar samt min nya konstanta doft av död/skämd sperma.
    I vanliga fall hade jag såklart stalkat honom på FB redan och dykt upp utanför hans dörr iförd min sexigaste får-pyjamas men känner mig lite skör här nu då.
    Så vem har ett råd som gör att jag får smaka doktor-penis innan jag avlider? smile9.gif
    Den var klurig. Obestämd

Han brukar inte ha någon lugnande spruta i närheten som du kan smacka in i låret på honom, eller så? Annars skulle jag råda att låta tiden göra sitt här och när han förhoppningsvis bytt ut sina patienter, råka ramla in i honom på lämplig i förväg utsedd plats. Vad som händer sen är ju givet och behöver icke beskrivas närmare.
  • Schna
    Jaded skrev 2014-05-13 16:18:52 följande:

Jag har nu under ca precis två dagar porrsurfat mycket livligt för att illustrera det därna med doktorpenis fast det verkar inte fungera jättebra. Jag kör nog på förslag nr ett där, en väldigt plötslig date rape.

Fast nu ska jag intressera mig för Klaus igen, kanske hela natten tills jag kan visa häxan hur uppmärksam jag är. :p
    Bra idé! Jag har även jag försökt porrsurfa lite men jag tyar icke alla dessa klipp med incest-tema på förstasidan, jag blir akut o-kåt direkt Gråter Men kör där på lugnande rätt i låret på'n så löser det säkert sig Solig

Ska titta på Klaus jag med här nu! Led fram till nyss av en svår huvudvärk vars intensitet jag nog inte upplevt sen 6/12 1995, men nu har jag druckit 2 liter vatten, 1 liter kaffe, tagit 1 Ipren samt hittat mina glasögon som jag inte använt på någon vecka eller två..... Drömmer
  • Schna
    Jaded skrev 2014-05-13 18:41:23 följande:

I feel you. Mitt eget stora problem på området är överflödet av "sexiga" interracial klipp med "sexiga" tvåmeters hingstar med mycket svartkrulliga (sexiga) svarta män med ena benet upp i någon blekfet jag-handlar-negligé-på-öb-kärring.
    *traumatiskt inlägg*

Jag förstår inte varför vi inte klär av Klaus med vår gemensamma blick, gemensamt. Du och jag.
    Check! (Eller om det var Damon, väldigt oklart)

Jag har ett sjukt stort problem här - måste hitta säsong 4 snarast. Vad var det för braig sida ni hade?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!