Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-05-16 08:34:56 följande:

Fredagar är toppen! För då är det snart måndag igen smile2.gif
    Tokjävel!Skrattande
    Passa på att lär dig njuta av livet istället, ska man inte jobba för att leva och inte leva för jobbet?Drömmer

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 08:35:03 följande:
    Jag har ont i halsen! smile8.gif Blir ingen utekväll ikväll mao. Fasen! smile4.gif
    Ähhh...lite halsont har väl ingen dött av!Skrattande
    Menar...Stackars!Flört{#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-16 09:07:11 följande:
    Sitter och planerar trädgården.. Har plötsligt fått för mig att jag vill ha rosa blåregn i trädgården, men det verkar vara stört omöjligt att finna! smile8.gif

I övrigt ska jag spika ihop en pergola av överblivet byggmaterial, fixa redskapshållare av gamla lastpallar och börja gräva en damm..
    Någon som vill joina? smile9.gif

Idag ska vi hämta ut våra nya glasögon! *Barnsligt glad* smile2.gif
    Och imorgon ska jag leta skor... yeeey... *boooooooooring* smile9.gif

Förutom klematis, rosor, vildvin etc.. Vad för klängväxter är fint att ha i trädgården? smile1.gif

Har även tänkt att måla lite stenar i "glow-int-the-dark" färg och placera ut i trädgården... kan nog bli riktigt häftigt att se på kvällen/ natten sedan.. smile2.gif
    Haha...tack!Hjärta
    Du fick mig precis att inse hur jävla härligt det är att inte ha en kvinna i huset när man ska klippa gräset...{#emotions_dlg.djavulsk}

Nejdå...skojar bara...låter som en bra plan det där, tycker att du kan visa hur det blev sen!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 09:30:23 följande:

Tills på söndag hinner jag planera in både plan A och plan B Hur jag ska förföra han!
    Det ska jag försöka ha!
    Haha jag lägger en röst på se men inte röra...riktigt visa vad du är ute efter och besitter men han får inte peta på dig!{#emotions_dlg.djavulsk}Flört
    Vad du än gör, låt han lida lite för alla träda...för nu ska åkern sås!Tungan ute
    Menar så sexet sen blir laddat av kåthet som typ en atombomb...ja ungefär!Drömmer

Nu är det en retsam individ som har talat...eller skrivit, kanske någon annan har något mer att tillföra av lite mer human karaktär.Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 10:07:24 följande:
    Helt i träda har jag inte legat Oskyldig och inte han heller smile5.gif  

Men han kommer och få lida sen när han kommer hem måste jag gå här hemma och vara frustrerad när han är iväg och jobbar!  
    Och PANG så sköt djävulen sig i foten igen!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du förstod nog vad jag syftade på...hörru!Skrattande

Frustration är Djävulens påfund...härligt när det är över iaf!
    Nepp nu har jag inte tid med er...Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-16 10:58:49 följande:

Pfft! Det är faktiskt jag som klipper gräset här hemma och mannen är lika galen han i att skapa, planera, plantera och bygga.. Värre än mig faktiskt. . smile6.gif

Han har planer på ett orangerie och större altan med badtunna, hemma- SPA i källaren och att höja huset samt bygga nytt garage.. smile2.gif
    Haha...stackars dig då!Skrattande
    Du kanske inte har dryga 3000 kvadrat att klippa...som jag!Skrattande
    Skulle dö om jag var tvungen att sicksacka mellan målade stenar och annat krafs!Tomte
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    tjejjenn skrev 2014-05-16 20:21:19 följande:
    Skadat knäet, Saknar pojkvännen, och lite andra problem också.. Så det har varit bättre. :(
    Äsch det kunde alltid varit värre!Skrattande
    Tex båda knäna som varit skadade...
    Det blir inte bättre än vad man gör det till!Flört

Ta en låt...vetja!Solig
    open.spotify.com/track/3ZSmZynUQ4MttHjwriRKAp
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-05-16 19:33:37 följande:
    Mår ni bra i tråden? Eller är det skit med er med?
    Underbart tackar som frågar!Kyss
    Av kutym så frågar jag samma...fast annorlunda...egentligen inte nå lika men ja ja.
    Vad är det bästa med din dag idag?Solig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 14:04:51 följande:
    annars kan man köpa robotgräsklippare smile2.gif Inte för vi har det, behövs inte till lite dryga 600kvm där större delen är stenlagd smile1.gif  
    Eller så skulle ett energiknippe vara välkommet...först baka lite bullar åt mig så jag har att äta medans denna klipper gräset!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Vem behöver robot?Tungan ute
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!