Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-14 18:29:22 följande:
    Åhh vilka underbara strumpor, älskar dom. Synd de var för stora
    Fixar du lätt med en nittiograderstvätt
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-14 19:43:00 följande:
    Ja och här blir jag omständig igen för jag hade inte haft något emot att vara förälskad och han förälskad i mig, jag kör gärna på att bara ligga med varandra men inte ha ett seriöst förhållande. Vad fan ska man kalla det?
    Seriöst kk-förhållande?
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-14 19:47:54 följande:
    Men vad skulle den göra för nytta där??
    Det kanske blir en helt ny sensation och tänk så länge du hade kunnat knata runt på Ullared med fotmassage under tiden
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-14 19:59:53 följande:
    Ja det är väl så. Då måste jag ju bara hitta en passande kandidat. "Enkelt" Tomte

Nä, inte så. Det var min plan att hitta den perfekta kkn och när jag gjorde det, så dröjde det inte så länge innan jag insåg att jag fallit hårt för människan. Sex utan känslor är inte lika kul, känslor utan sex suger batong.
    Vad skulle hända ifall du lyckade få det goda av båda alternativen och det utvecklades till något seriöst?

Det är väl inte så ofta man träffas ett par dagar och vips så är det dödligt seriöst.
  • Anonym (okejdå)

Vänner i min ålder är lite komplicerade
    Jag ville gå på en sak om ett par dagar
    Kompis 1 har ingen barnvakt
    Kompis 2 sa att han bara går på de konserter han brukar gå på och med de artister han känner väl till (musikalisk autism, finns det?)
    Kompis 3 har inte tid (jobbar alltid)
    Sedan orkar jag inte fråga någon mer.

• Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-14 20:23:04 följande:
    Tja, om det utvecklades till något mer seriöst får jag väl ta det då. Jag har inget emot det heller men jag lyckas hitta killar som antingen är ute efter ett seriöst förhållande och är så jävla kärlekstörstande att jag rusar åt andra hållet eller såna som enbart vill knulla. Aldrig något mellanting där det är öppet för att det kan gå åt det ena eller andra hållet och att man kan ha roligt under tiden.

Hittar inget lagom i mellanmjölkens land
    Det är väl bara att leta vidare.
  • Anonym (okejdå)
    gilmore skrev 2014-04-14 20:44:59 följande:
    Ja än är det ingen brådska så jag behöver inte leta aktivt, jag tar det som det kommer Glad
    Du menar den som kommer
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (cem) skrev 2014-04-14 22:00:32 följande:

Nu är jag hemma och ska ta en dusch, prata med sambon och sen invänta när Lilleman vaknar. Han ha vart hos mormor nu och han har sovit sen 18.30 vilket betyder att detta kommet och bli en lång natt!
    Jag kan ta nattpass med bebis (tror att jag kommer ihåg hur man gör. Man ska inte hålla dem uppåned i fötterna en längre tid) Bara jag får lämna över bebisen imorgon bitti och någon går till mitt jobb åt mig.
  • Anonym (okejdå)

Behöver något bakteriedödande alternativt bara dödande. Bloody Mary borde funka.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!