Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-05-12 10:18:47 följande:

Godmorgon!

Riktigt stolt över mig själv att jag höll mig vaken. För några veckor sen på svärmors födelsedagskalas somna jag strax innan tårtan. De kanske inte är en tiopoängare? smile2.gif

Idag står arbetsresa på agendan, 50mil ibilen, 3-4timmar arbete, men jag ska nog hålla mig vaken idag fick ju sovmorgon till kl 04.03 idag!
    Haha...nja kanske inte så kul att äta tårta med en dreglande snarkade påse potatis bredvid sig...där skulle du få en 3a...är lite högt men du satt väl upp iaf??...kanske om även lustigt?Skrattande

Du måste ju ha adhd eller något...{#emotions_dlg.flower}
    Blir blir ju slut bara av att försöka hänga med i svängarna du du gör!Flört
    Kör lugnt!Solig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-12 12:07:19 följande:

Jag satt i en fåtölj och amma när jag somnade, en fåtölj med fotpall så jag tycker att värdparet få skylla sig själv om dom erbjuder så sköna sittplatser!

Ingen bokstavs-diagnos här dock lite tattarblod!
    Nu blir de lite lugnt iveckan Förutom att jag ska träffa Knall och på söndag blir det långresa 70-80mil med några timmarsarbete. Men nästa måndag blir det något riktigt roooligt för då ska vi till Ullared!
    Haha...ja skyll på andra du!Skrattande

Haha...hepp inte adhd...men kanske är en reinkarnerad sportbil då då ligger på 300 km/h och 8 000 rpm konstant?Drömmer
    Ärligt jag är lite avs på din energi...och att du ska få täffa KnallSolig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-12 14:54:46 följande:

Alla vill träffa miiiiiig! smile2.gif

Oftast för att jag är mer galen än någon annan och då slipper folk själva känna sig märkliga.. smile2.gif

Jaaaa!! smile6.gifsmile2.gif
    Japp...njut du!Solig
    För min del så skulle anledning var att jag bara helt sonika tycker att du verkar vara väldigt rolig av dig och trevlig...{#emotions_dlg.flower}
    Galen...lite kanske, men det har sin charm det med!Tomte
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-13 06:36:24 följande:
    Förresten... Godmorgon allihopa! H
    God morgon!Skrattande U
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-13 06:19:01 följande:

Jag är mer lik en bandvagn som bara maler på bara i snigelfart!

Och jag kan bli avis på folk som kan bara vara en hel dag! Eller ligga på stranden och sola.
    Okej då....PANZER....Skrattande

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-13 09:19:22 följande:

Godmorgon!
    Har du sovit gott ?
    Tackar som frågar!{#emotions_dlg.flower}
    Haha som en klubbad sälkut, dock så är denna herre alldeles för dålig att komma i säng...Skrattande

Har du själv fått sovit något och isf vad var du klubbad som?Solig
    Hur som...
    Ha en underbar dag...
    Ja det gäller alla...!{#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-05-13 17:34:56 följande:
    Bra idé! Jag har även jag försökt porrsurfa lite men jag tyar icke alla dessa klipp med incest-tema på förstasidan, jag blir akut o-kåt direkt Gråter Men kör där på lugnande rätt i låret på'n så löser det säkert sig Solig

Ska titta på Klaus jag med här nu! Led fram till nyss av en svår huvudvärk vars intensitet jag nog inte upplevt sen 6/12 1995, men nu har jag druckit 2 liter vatten, 1 liter kaffe, tagit 1 Ipren samt hittat mina glasögon som jag inte använt på någon vecka eller två..... Drömmer
    Undrar om linssoppa är bra för synen?Drömmer
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-14 08:43:18 följande:
    Trött idag! Önskar att jag skulle få sova länge idag! Men det är stressigt idag!
    God morgon!Skrattande
    Stackarn...{#emotions_dlg.flower}

Synd att du har smått att tänka på annars skulle du behövt dig en koffeinchock av stora mått...Solig
    Nåväl...önskar dig iaf en härlig dag...Glad
    Och du...
    Det man inte idag hinner man troligtvis inte imorgon heller...så varför stressa när man kan njuta!Flört

Ja ni andra ska ha en härlig dag med...Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-15 22:46:37 följande:
    Idag fick jag äntligen, äntligen klartecken av läkarna att det är fritt fram att ha sex! Självklart jobb sambon borta tills på söndag, jag är på jobb till söndag-måndagnatt, på måndag åker vi till Ullared så de dröjer nog innan jag orkar förföra sambon!
    Hallå!Skrattande
    Grattis...måste iaf i frustrationen känns befriande att nu kan det bli åka av...inte då till Ullared heller!Drömmer

Annars?
    Du har varit rätt tyst, mycket att stå i?Skrattande

Vad är livet utan lite korsord och....
    Musik...
    open.spotify.com/track/0Uqx2pgGB9c4v5mHYpCSd5
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 04:50:52 följande:

Annars förutom att jag är frustrerad så är jag lite stressad med mycket att stå i. Men på lördag är det ledigt, tror jag smile5.gif
    Godmorgon...gudars va härligt underbart med FREDAG!{#emotions_dlg.flower}
    Haha...låter iaf som du har en plan!Flört
    Lycka till och ta gubben med storm...hoppas det blir tidernas bästa korsord!Skrattande

Ha en underbar Fredag!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!