Sex och dravel tråden, hämningslöst!
=P Bra anledning iofs....Alive and kicking. sitter där nu fär... oh är det.... 12-13 året....
=P Bra anledning iofs....Alive and kicking. sitter där nu fär... oh är det.... 12-13 året....
Jag har ICQ igen!1!! Samt en kontakt. Jag kom inte ihåg mitt ICQ-nummer
Att boka in frisörtid för färgning och extensions var inte det bästa valet i denna värme.... *Dör*
Men det under armarna och rumpan då?
Män ska ha lite hår här och där
Så manhaftig är jag inte!
Jag fick det förmodligen mest underliga meddelandet någonsin tidigare idag:
"Hej! Tycker du haft många bra åsikter i olika trådar skulle därför vilja fråga dig en sak i förtroende. I helgen hade vi en kväll med mammagruppen i vårt villaområde där en väninna och jag är organisatörer. På kvällen avslutade vi med en krogrunda på en stor uteservering i stan. Vi var 35 glada mammor som festade till det. Klockan 01 skulle vi ta bussen hem och lite innan 12 behövde jag verkligen kissa. Jag sa till min väninna att jag går och kollar kön till toaletten om hur kön är om den är för lång får vi gå och sätta oss i stans kiss-gränd. Jag tänkte liksom att detta bara skulle gälla hon och mig. Jag gick och kollade och kön var jättelång så jag tänkte det får bli kissgränden. Då hade hon pratat med de andra mammorna där nästan alla också behövde kissa. Neeej tänkte jag, men vad skulle jag säga så vi gick iväg 30 stycken kissnödiga mammor. Ner i gränden och in på innergården där man kissar. Och vi fick fixa så alla fick en servett och skönt var det det tyckte alla. MEN fy vad taskigt mot de som bor där egentligen, som där stinker piss och som där såg ut när alla vi tömde blåsan där. Vad hade du gjort i min situation?"
Någon annan som fått samma meddelandet?
Jag får från pampers , någon grav.kalender Nej tack känner mig inte manad... Enligt vissa är jag ju kvar i rökrutan på högstadiet..
Menar du att jag en som trycker ner andra?Ibland talar du i gåtor...
Men nu pratade vi om mig!! Mig! Mig! Mig! Mig!!