Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 11:45:43 följande:
    Känner du nu hur mina djävulska korsordsfingrar glider in mellan dina lena våta läppar?

Haha korsord, igen. Ingen variation där inte. Har du testat sudoku?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:03:03 följande:
    Härligt att ha hittat så långt på så kort tid. För oss har det tagit ganska många år innan vi hittat till en lagom nivå för båda. Mycket på grund av som HäckHäxan skriver, gamla normer som bitit sig fast och satt grilller i huvudet på oss.Ibland får man sätta hårt mot hårt. Den enda lilla nackdelen med min man att han tycker att vi ska vara bara med varann.. Ojoj annars vad jag skulle kunna hitta på för roligt.

Haha jag är som din man, väldigt monogam i relationer. Däremot avskyr jag hot och krav och lever efter filosofin att man inte hotar med saker man inte tänkt verkställa. Så obstinat och jävlig som jag är hade jag sagt men gör det då. Sen vilka konsekvenser det skulle få om en eventuell partner gör det är en helt annan femma.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Vaaa ???) skrev 2014-03-15 12:11:43 följande:
    Hur kan en tråd som denna få finnas ?

Kastat ett öga på lite inlägg, men va ?

Har folk inget att göra på dagarna.

Att det fanns så många porr och sex skadade personer här på FL chockar mig verkligen.

Borde ni inte finnas på sidorna på nätet som har SEX som sin huvudsysselsättning eller vågar ni inte för er sambo/ äkta hälft ?

Skam och skäms !

Och med detta bidrag ville du exakt vad?

Lika bra du erkänner att du blir kåt som en gnu av att sitta och kolla igenom tråden. Det är okej du behöver inte skämmas. Sexualitet är helt naturligt och du måste inte känna skam över det.

Är för övrigt singel det är dock ingen större skillnad på mig även om jag har en relation bortsett från att jag har mer sex då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:30:53 följande:
    #ormgrop#

Tycker nog ändå att du skall ägna dig åt någon form av matematik då ormgrop har 7 bokstäver och inte 6
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:51:53 följande:
    Ja du ser hur det går när jag får ta sakerna i egna händer!
    Det går ju aldrig för mig på egenhand!Skrattande
    Stackare där

Inte lätt att ha ett milt handikapp alla gånger!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Göran) skrev 2014-03-15 15:24:59 följande:
    Nej nej nej! Jag skäms som ett djur över att jag blev sur på dig i tråden! Var på dåligt humör efter bråk med den slyniga peruanen, för mycket champagne och Sannas seger i mello! Nu är det lördag!

*puss* det är okej. Har det löst sig med slynan då kanske till och med hemma igen så ni kan kramas och gulla lite? *hoppas*

Nå jag gillar dig ändå. Glad att du såg tråden iaf. Vi var flera med lite mild ångest över trashandet. Ja nu är det söndag nästan precis.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-15 14:15:10 följande:
    Nej förlåt. Jag skäms verkligen. Jag tycker om sex, och det är faktiskt inte ok, det har du rätt i.

Har dessutom redan läst hela Internet och alla dess porrsidor, har bara FL kvar. Men jag skäms.

Dessutom så har jag nu kommit upp i 6 ggr - HÄCKIS! Jag skäms för det också förresten.

NOT!!!!!

Du leder. Men det gör inget för jag kom så många gånger igår att jag är uttorkad idag och har träningsvärk i hela kroppen och öm lite här och var. Sååååå synd om mig!!!!!!!!

Men jag kommer igen var så säker.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2014-03-15 21:54:39 följande:
    Birger, bra med män som uppskattar höfter. Vi är för få

Enligt min erfarenhet är ni ganska många eller så har jag bara stor tur. :-/
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-15 22:01:49 följande:
    Haha! Keep on wishing! Tror jag hittat "Han" med stort H och han verkar inte vilja släppa mig heller..

Han gör rätt i att hålla hårt!!! <3

Vill också hitta han med stort H. The MAN above all men....

Fortsätter helt kallt gå omkring på fäbon och vänta.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Elin242 skrev 2014-03-16 00:24:20 följande:
    Ja, allt väl med mig! Lite för lite fasta mansrumpor i mitt liv bara....

Du tog saken i egna händer och skaffade dig en alldeles egen tråd och då kom alla härliga kompisarna och ville vara med. Bättre kan det inte bli!

Jaaaaa, mera rumpor åt folket!Göran startade den underbara tråden "nu ska vi prata killsex"( eller liknande) förra lördagen. Helt underbar trådstart och en helt underbar Göran! Massor av humor, glädje och kärlek! 

Han har sedan lyst med sin frånvaro och vi saknar honom såklart. 

Jag utlyser härmed en hittelön till den som återfinner Göran!

Jaaaaa mansrumpor gah underbart!!!

Göran den sköna har hittat hit. Sån jäkla goding
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!