• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-10-30 21:54:34 följande:
    En "slutty nurse"-dräkt kan du nog hitta på vilken butik som helst annars.... typ Teknikmagasinet... smile9.gif
    Lite trött på att vara utklädd till "sexiga" saker. Känner att om jag hade tid och råd hade jag investerat i en gorilladräkt en riktigt bra en.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-10-30 21:54:34 följande:
    En "slutty nurse"-dräkt kan du nog hitta på vilken butik som helst annars.... typ Teknikmagasinet... smile9.gif
    Min vän vill att jag ska vara Elvira - Mistress of the dark. Wonder why...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-10-30 22:26:02 följande:
    Låter vääääldigt svenskt.... skogssvamp..... =)
    Vilken dipp har man till dem? Brunsåsdipp?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-10-30 22:39:23 följande:
    Eller kanske sånna här...
    Jag tappade aptiten direkt. Vilket ypperligt bantningsmedel  
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-10 15:30:41 följande:
    Petar lite på alla vettiga människor här inne och hoppas att någon vill hjälpa mig rensa min dator lite..... Jag känner mig helt lost.
    Vettig vet jag inte, men hjälp att rensa din dator
    Typ FlyLady style?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-10 23:58:37 följande:
    Lol, du är väl rätt vettig!

Typ FlyLady style. Eller kanske "vänd upp och ner på skiten och se vad som trillar ut". Inte fysiskt, alltså, utan rent om man skulle kunna vända upp och ned på dokumentmappen osv.

Gah, jag hatar min dator! 

Eller... vänta.... Jag HATAR att jag är en hamster, både virtuellt och IRL.
    *Host* när jag hamnar i den situationen köper jag en ny dator och lägger undan den gamla med intentionen att sortera det vid ett senare tillfälle. Det är fortfarande lite oklart när ett "senare" tillfälle infinner sig. Oskyldig
    Ibland när det gått en tid glömmer jag bort varför det var så viktigt med vissa grejer och formaterar om skiten för att jag behöver göra något annat just då...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-11 00:20:09 följande:
    Lol, känner igen det där. Min lösning brukar vara att föra över hela klabbet på en extern hårddisk och sedan formatera om datorn. Jag har rätt gott om fulla externa hårddiskar......Tyst
    Kanske skulle magasinera allt jag äger och vips är julstädningen klar Drömmer
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-11 00:31:38 följande:
    Rensat ikoner på skrivbordet (BARA programgenvägar). Jag ser bakgrundsbilden nu, det gjorde jag inte förut...... 

Nu ska jag på resten.
    Uh, tänker inte rensa ett dugg, ska bara hasa mig i väg till sängen.
    Go'natt

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-11-15 01:28:18 följande:
    Att en sång kan väcka så många gamla känslor och minnen till liv..
    Men, det som varit har passerat och det som kommer är en ny dag..

*alldelesförmyckettankaridethärtröttahuvudetsåhärs entpånatten*
    Ibland får man byta låt...

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-11-18 17:59:33 följande:
    Gillade den låten smile1.gif I brist på annat en sådan här trist eftermiddag roade jag mig med vad mina ungar skulle heta  i namngeneratorn ,Tog mitt och mina ungars pappas namn och det blev en Tore och Anglelica , smile4.gif Det är nog tur jag inte ska ha fler..;)
    Vilken namngenerator? Jag är sjukt trött och uttråkad. En farlig kombo när det gäller mig {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!