• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-08-24 00:40:05 följande:
    Nä, glass är godare.....
    Då måste jag vara genuint elak eftersom jag inte äter glass.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-27 21:08:00 följande:
    Någon som har något emot att jag dör nu? Matvanorna i amerikanska skolor gör mig mörkrädd......
    Du hade dött om du ätit hos mig ikväll. Total disaster. Rödvinsreduktionen blev för skarp och potatisgratängen torr. Det enda som var lyckat var stekarna och rödvinet. Det senare var dock inte min förtjänst. Jag hade tom lyckats överrosta pinjenötterna... QQ
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-27 22:17:09 följande:
    Fast å andra sidan, hade jag varit där, hade jag förmodligen kunnat rädda både såsen, gratängen OCH pinjekärnorna =)
    Optimst, jag kan förleda/avleda den bästa
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-08-28 14:23:56 följande:
    Förstår det =P

Alltid något. Även om carbonara med grädde i inte är carbonara alls, utan snarare en alfredo. Nitpick.....

Kul! Här blir det inget vidare galej, jag ska skriva klart en filmlista, äta potatisgratäng och kassler och kolla alla serieavsnitt jag missat i veckan. Ganska många, för jag har bara sett Junjo Romantica den här veckan.... Missat:

Disney Shorts
    Fairy Tail
    Dark Matter
    One Piece, 
    Mythbusters
    Hannibal
    The Last Ship
    Falling Skies
    Gravity falls
    Hetalia
    Suits

Allt jag BORDE sett. En del av de har jag aldrig sett alls, så ligger lite i lä..... Ska ta igen lite.... Oskyldig
    Mm, asta Afredo!

• Brunhilde

Kvällens raggmingsrepreplik var nog "jag är ung men jag kan saker " Killen var yngre än min son. Ett stort fernet på den.7

• Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-08-30 02:05:12 följande:
    Kvällens raggmingsrepreplik var nog "jag är ung men jag kan saker " Killen var yngre än min son. Ett stort fernet på den.7
    Fetnej, men en liten egoboost. 
  • Brunhilde
    M r a u skrev 2015-08-30 21:45:47 följande:
    Åh min mamma (lugn, hon är mycket äldre) har en sån story efter varje utekväll, hon myser lika mycket varje gång när killen får reda på att han bara är 3 år äldre än hennes barnbarn. Hon tar på sig glasögonen bara för att inte missa hans reaktion där.

Men fick du reda på vad han kunde där eller..? smile9.gif
    Nej, hade inte lust att utforska eventuella kunskapsluckor där...

Har tillbringat en mycket spännande helg med att ömsom stirra tomt ut i luften och ömsom svettas och lida helvetes kval. Eftersom det var så enormt synd om mig var det läge att sälja av lite värdepapper (jag vet att det är fel tidspunkt...), sagt och gjort och poff. Syns inte finns inte och efter att jag nästan bitit huvudet av någon stackare på kundcenter knallade jag iväg och köpte cigg. Hur kunde jag vara så korkad att jag började röka en gång i tiden??? Och hur kan det vara så sjukt svårt att sluta???
  • Brunhilde
    Puppetmaster skrev 2015-09-13 22:38:24 följande:

BUMP! 

Jag känner en sorts dragning till min kusin som jag nyligen har lärt känna. Vi är jämngamla på 43 år. Åsikter på detta? 

Uh, känner en stark lust att plocka fram banjon...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!