Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-08 21:54:41 följande:

Welcome back!!!!

Tackar
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 21:55:30 följande:

Du har varit saknad, tänkte på dig igår flera gånger faktiskt. Hur går det för er?

Tack världens bästa häxa!

I de stora hela är det bra! Villan är såld och gården är köpt! Flyttar november, så mycket att stå i med att börja packa och sen ska jag hinna ta klart de där jävla körkortet!!!

Tävlat mycket, så det höll på och ta knäcken på mig!

Idag är dock sorgens dag, för i natt dog våran kattskrälle
    Aniiee skrev 2014-09-08 21:57:15 följande:

WB 

Tack!
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-09-08 22:10:24 följande:

Pausa från FL är en mycket bra idé ibland. Hoppas allt är väl med dig och wb!

Ibland så är det bra!

Hur är det med dig?
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-09-09 11:34:54 följande:

Beklagar.. Fy så jobbigt...

Vart ligger gården?

Ja fy det är jättejobbigt nu :'(

Gården ligger i långtbortaiingenstans
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-09-09 12:07:29 följande:

Haha! Får fråga på FB istället..

Skrivit en liten novell till dig nu på fb
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-09-09 12:16:20 följande:

Spännande med flytten, hoppas det flyter på vettigt utan strul nu då. Beklagar verkligen katten <3 Vi har bara en kvar här hemma, hittade min röda påkörd för någon månad sen. Så tomt och konstigt. Var så säker på att just han skulle bli gammal. 

*bamsekram*

Denna katt vart ju drygt 10 så hon var ju inte direkt ung.

Kommer snart om en månad eller så när vi får tillgång till huset lägga upp bilder på huset och allt runt omkring!
  • Anonym (cem)

Åh pratar ni politik här idag?

* vänder i dörren och går ut arbetar igen*

• Anonym (cem)
    Madness82 skrev 2014-09-11 11:50:03 följande:

Ja vi kanske ska försöka hålla detta forum en frizon från politik? ber om ursäkt men hade en förstoppning av känslor men den har släppt nu ;)

Vi kan hålla oss till det som förenar mänskligheten..... SEX!

Äsch prata på ni bara, bara jag som är totalt ointresserad av att höra andras politiska åsikter!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-09-11 13:06:24 följande:

Ögonblicket då du ska ta på dig jeansen och kattungen hoppar ner i byxorna, du får hjärtslag, ramlar och skriker, ligger på golvet och sprattlar ett par sekunder och sedan bara ligger..

Kattungen far iväg under sängen stund, kommer sedan fram och tycker att detta är ett ypperligt tillfälle att gosa ner sig vid din strupe..

Du ligger alltså på sovrumsgolvet med byxorna nere och en kattunge på halsen..

Tackar gudarna att jag är ensam hemma....

Haha! Vilken syn!
  • Anonym (cem)
    hännrick skrev 2014-09-11 16:05:25 följande:

Fan, jag är expert på att undvika hushållsarbete. Idag skulle jag diska mig igenom ett berg av disk, dammsuga torka golvet i hallen/matrummet. Nu har dagen nästan blivit kväll och jag inte inte diskat en gaffel en gång och dammsugaren står kvar i städskåpet.

Hurra för mig :(

Lösningen på problemet stavas! Ring till närmaste städfirma och beställ hemstäd!
  • Anonym (cem)
    Madness82 skrev 2014-09-14 09:44:56 följande:

Vad jobbar alla med? Själv är jag Undersköterska med inriktning Demens/Geriatrik

Jag jobbar som slav!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!