Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Dorian Ertymexx skrev 2014-03-14 16:14:53 följande:
    Nej, tvärtom, nu visar den adress, telefonnummer, hur man snabbast åker till dig och diverse bilder på din kropp i heta positioner... Förvånad
    Perfekt, precis vad jag ville. Tänkte öka oddsen för att mannen i mitt liv skall hitta mig! Tungan ute
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Lady T skrev 2014-03-14 16:21:14 följande:
    Inga problem =)

Och hej själv du =) Ja, det var typ evigheter sedan =) Hade en lååång FL-paus (och välbehövlig), och sen så har jag valt att hålla mig lite mer i bakgrunden =)

HjärtaSkål
    Skål supertrevligt att se dig iaf.

Hade lång paus jag med från förra året nån gång tills för 1-1½ månad sen ungefär. Man behöver pauser överlag känner jag. Ger ofta fan i att ens sätta på datorn Fast nu är den på, men så är mini me hos sin pappa också så jag roar mig med att lyssna på musik och sitta här.

Borde duscha och göra i ordning mig till tjejmiddagen haha, men de blir som vanligt, jag är sen och alla har ätit och så är jag social under kvällen istället.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (oo) skrev 2014-03-14 16:20:24 följande:

OJ oj oj, den nedre MMMmmmmm Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 16:20:46 följande:
    Haha...det tar jag som en komplimang! Tack.{#emotions_dlg.flower}

Haha...ja vilken tur...tänk om du skulle försnuska mina ögon och göra min pulserande...Skrattande
    Det var en komplimang. Har en förkärlek för bastarder, gärna krumbuktande sådana!

Nej nej jag försöker vara rädd om din pulserande.... ehhh stortå du slog i på lunchen Tyst
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Tänker bryta allt det här snuskandet med en bild jag postade på min bästa väns facebook, enkom för att visa hur mycket jag verkligen älskar honom Hjärta

Joo och min nya pressbild får också komma med!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Lady T skrev 2014-03-14 16:50:07 följande:
    Håller helt med om att pauser är bra =) 

Tjejkväll låter grymt trevligt! Själv väntar jag in gästerna, och sen dyker väl en arbetskamrat upp så att vi kan jobba en sväng medan alla andra dricker vin och har kul =/ Nåja, tänkte ta ett glas vin för att liva upp arbetet, om jag lyckas hälla det i datorn så kanske jag slipper jobba?! ;)

Skål
    Lite spill har mången datorer dött av  Skål

Hoppas ni får det supertrevligt hela högen Hjärta

Jag får la hoppa in i duschen gissar jag så kanske jag hinner få mat innan den blir kall haha. Blir ju ingen övning på hur man gör barn här iaf så Tungan ute

Hoppas jobbet går undan fort så du kan vara social och bara ha det gött. *kram*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 16:54:21 följande:
    Haha nawww vad gulligt skrivet!Solig
    Är inte första gången ska du veta att någon tycker att jag är lite oberäknelig...Tungan ute

Får ta och se över den...få se om den behöver lite kärlek...kanske måste ta hand om den hela kvällen!Drömmer
    Tår behöver kärlek, ofta! Hjärta

Min "nästan granne" brukar säga att jag inte är förutsägbar och det är vad som gör mig så jävla bra. Han menar att det får mig att sticka ut. Nå han är bra min nästan granne, gamle gubben ( Om han såg detta så oj oj oj )
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (MMmums) skrev 2014-03-14 16:56:14 följande:
    När såg ni en stor ådrig hård kuk framför er IRL senast?
    Förra veckan om jag inte minns helt galet Drömmer Både såg, kände och smakade, fantastiskt god var den också! Helt perfekt!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (oo) skrev 2014-03-14 17:15:13 följande:

Alltså om jag kunnat så hade jag bannat dig, iaf gett dig en mild reprimand! Det borde således vara olagligt att konstant få trådstartaren att gå i taket av kåthet! Faktiskt! Skrikandes

Men vilka bilder Åhhh ohhhhh ahhhh Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-14 17:26:12 följande:
    Anonym (oo) borde bannas från denna tråd. Håller ju fan på att dö av kåtslag, kan inte andas.

Häckis, kan du är chef. Är det verkligen tillåtet?
    Nej man skall icke bedriva otukt på så vis att andra medlemmar kan tänkas avlidas av kåtslag!

Men visst är bilderna underbara *frustar milt*
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!