• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2015-07-04 18:33:08 följande:

Hallonglass med hallonsås överdragen med mjölkchoklad. Värmen gör mig lättprovocerad, irriterad, snarstucken och grälsjuk. Ingen vill ha sex med en sån så att jag inte är pilsk blir en helt okej kombo.

Det är bra. Det är tydligen grymt jobbigt om alla karlar typ svimmar av kåtslag så fort man visar sig ute. Det ödet är bittert och ensligt. Det går inte att jobba med avsvimmade karlar och avenskuka kvinnor och inga vänner kan man ha.

Den glassen kanske skulle slinka ned en dag som denna.
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:03:15 följande:

Den här tråden lever och frodas fortfarande ser jag. 

Lever gör den. Frodas? Det är nog en definitionsfråga.
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:38:17 följande:

Skrivs i iaf. 

FL verkar vara ung som för ett år sedan. Det eviga ämnet om kukstorlekar är alltid lika aktuellt. Dock verkar det ha tillkommit en hel del nymoralism men det är iof underhållande. 

Var det ett år sedan du var inne sist? ??

Tycker klimatet blivit lite annorlunda. Inte så trånande och lite spännande det var förr och folk är så känsliga nu för tiden. Inte ens en liten enkel fråga om de tar den i tvåan får gå oanmäld. Fast det är ju iofs så 2008
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:39:46 följande:

Så jobbigt. Du kanske skall ha med dig en lagom förpackning med luktsalt så att du kan väcka upp dem så du kan få någon nytt av dem. Bära din väska eller vad nu önskar. 

Meh, jag får ingen att svimma förens jag öppnar munnen. På tal om det borde jag alltid ha en rulle silvertejp med mig i handväskan. Det finns tillfällen mina kommentarer inte passar sig och de är rätt många...
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:53:14 följande:

Silvertejp bör man alltid ha redo! Säger du det, du är alltså inte vän och oskuldsfull?? 

Det får du nog bedöma själv.
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 20:03:18 följande:

Vit som snö ?? 

"Jag har aldrig sett något naket, inte ens ett litet nyfött barn. Mina blickar går mot taket därmed undgår jag frestarens garn. Halleluja"

typ så? 

Oja. Vi kan ta det över 1 kopp fast hur blir det då om vi är 2??? Kaffe och ledlampor?
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 20:28:43 följande:

Tycker jag låter som en bra idé. Fast 1 kopp ger mig lite dåliga associationer. Kanske bättre med var sin kopp eller glas kanske. 

Varsin kopp har vi redan tagit. Det känns så vanligt och lite banalt på något sätt. Du är fortfarande skakad efter den mao
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-07-04 20:38:23 följande:

Tror inte mitt anus är snyggt nog för det :) får väl lägga ut det här och få en bedömning kanske , skulle nog rädda hela året om jag fick tummen upp ,)

Please do
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 20:48:26 följande:

Haha ja vissa saker sätter eviga spår . 

Alltså du borde definitivt gå ut med mig och ta en öl el något. Jag behöver verkligen ett förkläde som räddar mig från alla kvinnor som försöker få mig att göra en massa onaturliga saker. Och då kan jag hjälpa dig med alla svimmade män. Klart win-win här. 

Men gud vad du var kräsen då. Klart jag kan vara förkläde. Min naturliga plats är i hörnan tyst iakttagande av livet runt omkring mig.

Men om jag har silvertejp svimmar ju ingen...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-07-04 20:46:29 följande:

Blä, nu har jag fullt med knottror på handloven. Andra handen är på väg den med. Åka till jourapoteket på centralen, eller bita av en hand? Någon som har något annat förslag?

Aloevera tills det blir dag igen?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!