Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-12 14:55:18 följande:
    Kyss Tack

Hjärta En långhårig och en rödhårig man i samma video, rena himmelriket va fan Tungan ute Nå om man är jag då vill säga. Gillade låten också för övrigt.

Den andra var också jäkligt bra!! 
    Japp, rödhåriga män är hett som bara den och jag har förstått sedan tidigare att häxor är rätt svaga för långhåriga män
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 14:57:48 följande:
    Nej ärre sant Chockerande nyheter indeed!
    Japp, runkar med huvudet i riktning mot alla ynglingar som inte förstår sitt eget bästa
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:12:33 följande:
    Det gör inget babe, jag har redan bestämt att du är assnygg, het som fan och vacker så in i bombens OCH DÅ ÄR DU DET!!! Punkt liksom Kyss
    Jag skrämmer inga små barn med min uppenbarelse liksom.
    Känner mig sjukt vacker nu! Hjärta
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:34:47 följande:
    Tur jag inte är yngling Gillar vara en mogen, vuxen kvinna, sanslöst mycket bättre känner jag
    Fast man ska inte generalisera för mycket. Det finns ynglingar som mycket väl vet hur man för sig bland folk och fä. De är få men jag har faktiskt bevis för deras existens Drömmer
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:33:54 följande:
    Mmmmmm fan de är så jävla vackert, döööör lite varje gång hehe... det bästa eller helt enkelt det ultimata hade varit en man med sånt här hår!!!
    Jag tycker vi sammanfattar det hela med att Vi gillar män (Häckis lite mer pojkar då'rå ),
    sedan får de vara lite hur de vill faktiskt, bara de är underbara!
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (morgonstånd) skrev 2014-04-12 15:57:13 följande:

Men jag ser inte vad det är. Tittar på klockan och inser att det kan inte vara ett morgonstånd iaf.
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (cem) skrev 2014-04-12 16:47:34 följande:

Jag älskar rumpor, speciellt min sambos rumpa när han ä i kläd arbetsbyxor! Som han har på sig idag. Tror fan att jag måste lägga mig i sängen i fosterställning och gråta en stund över att jag har total sexstopp!

Jag är med en hönsmamma!
    Mmm, rumpor Drömmer fast precis som med andra attiraljer så beror det helt på vem de sitter fast vid.

Sexstoppet varar väl ändå inte för evigt, även om det känns så just nu (försöker trösta)
  • Anonym (okejdå)

Häxan du kan vara stand in för mig ikväll. En väninna som tjatar om att vi ska på spelning ikväll. Det är bara små långhåriga pojkar på scenen där. Finns säkert i alla nyanser.
    Är alldeles för seg för att ta mig någonstans idag. 

• Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 20:11:07 följande:
    Åhhh men självklart, alltså jag kan absolut offra mig känner jag. Oskyldig Nema problema liksom Cool

Kastar på mig gummiskorna and off i go!
    Du får värma upp med den här (inte det bandet, men liknande)

Skjut mig! Jag hade glömt bort att jag hade bjudit folk på middag ikväll (sitter i myskläder) har lyckats välta ut kakao och kokosmjölk över hela köksgolvet Skrikandes
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!