• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 06:57:52 följande:
    Haha! Jag har känt mig onormal och udda hela livet. Att få göra saker som "alla andra" gör är för mig nytt, och roligt.

Men visst, min livsstil numera är ju inte så vanlig, så "onormal" är jag ju ändå! smile2.gif
    Så imorgon är det dags för räkor och vitt vin och "normala" människor knullar högst en gång i veckan, lämpligtvis sker detta på fredagar efter intagandet av just räkor och vitt vin. De klipper även gräsmattan klockan åtta på lördagsmorgonen. 
    Så jäkla kul tycker inte jag det verkar Obestämd
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-11 19:29:44 följande:
    Låter lite tradigt. Avbrott i vardagen ska det vara. Knulla på köksbordet en tisdag och klipp gräsmattan fredag kväll, istället.
    Vad ska grannarna säga???
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-11 20:25:19 följande:
    Det kan väl säga vad de vill. Säkert skulle det vara nyttigt av de att ta efter lite =P
    Då kanske alla skulle börja äta räkor på måndagar istället och då skulle ju det normaliseras.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-11 20:52:15 följande:
    Underbart !Slänger ner matpåsarna med tråkiga makaroner och äckliga mamma scans köttbullar i golvet och skriker  Knulla mig hårt som f*n 
    Låter jag sexuellt frustrerad ? 
    Kanske, beror lite på vem som befinner sig i hemmet. I vissa fall kanske det rent av skulle uppfattas som olämpligt
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 20:56:05 följande:
    Åh jaa. Och soffan. Och i duschen. I sängen. På hallgolvet...

Ehh... Sorry, rycktes med där...! :-O
    Kan vi inte byta samtalsämne... Här blir inga barn gjorda liksom
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-11 21:27:31 följande:
    Ja vi med avkommor i sk känslig ålder kanske får behålla det i fantasin , några år till eller något. , sen så brakar det loss (eller inte.-()
    Tur att de inte alltid är hemma och inte vet allt...
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 21:37:15 följande:
    Verkligen!!! När barnen är hos sin far kan vi släppa loss här hemma... Härligt, härligt!
    Vänta du bara. Det går åt andra hållet också...
    Blev informerad om en händelse i mitt vardagsrum involverande en del personer och jag utbrast förvånat "I min soffa?" Varvid avkomman lugnt sade "Nej, nej, mamma det var i min soffa".
    Vi har två soffor jag brukar bo i den ena och avkomman sitter oftast i den andra, men jag betraktar fortfarande båda sofforna som "mina"...
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 21:59:51 följande:
    Tss, avkommor ser väl allt som "sitt"! smile2.gif
    Sant iofs
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-11 23:52:41 följande:
    Ja, och så är det min mormors födelsedag och dagen jag begravde min mamma.

This day is cursed.....
    Vissa dagar borde inte få finnas, på riktigt. Idag blir en bra dag dock Solig
  • Brunhilde

Jippie, jag har fått tillbaka min anonymitet! Nu ska jag aldrig stava "fel" igen. Tror jag Obestämd

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!