• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jaded skrev 2014-05-22 20:51:12 följande:
    Idag är det torsdag. smile3.gif
    Jag vet! Är det inte helt fantastiskt?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 20:54:13 följande:
    Köp en sån där bodyslimmerstrumpa......
    Funkar de bra i poolen?
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-22 20:56:44 följande:
    Om man fortfarande har ont i foten efter en dramatisk förlossning för två månader sen, ska man åka och kolla upp det?
    Det borde man nog göra.

Man borde definitivt berätta för alla undrande hur man gör illa foten mitt i en förlossning! 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 20:55:16 följande:
    Jag ser att någon ohängd unge har lånat mitt FL-konto...... =/
    Hur ser du det?
    Lite som facerape, men värre för du kan inte ta bort skiten.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-22 21:02:42 följande:
    Man lär sig trolla, snabbt som tusan!
    Inget alternativ. Försökt och är riktigt usel på det.
    Jaded skrev 2014-05-22 21:07:03 följande:
    Nu blev jag sugen på en enorm semla. Kanske några kilo saltlakrits med. Drömmer
    Har du testat danska semlor? Miljoner gånger godare än svenska. Saltlakrits borde funka som bantningsmetod.

• Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-22 21:13:36 följande:

Barnet fastnar samtidigt som han få hjärtstillestånd. En BM få tag i em hand barnet slits ut (utan krysvärk) min sambo plus en läkare får hålla fast mina ben samtidigt en BM hoppar på min mage och jag få en Black out!
    Ajajajajaj *kastrationsångest*
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 21:26:48 följande:
    "Någon" har skrivit som anonym i den här tråden...... någon som inte är jag....

Det gör inget, det finns bara två kandidater och de lånar mitt konto stup i kvarten för att de är för lata för att skapa egna. Och de skriver alltid anonymt.....
    Se till att bli av med din anonymitet då. Det är faktiskt inte alls svårt. Posta en länk eller bild med något lätt opassande och vips, så är den borta. *tipsar*
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-22 21:27:49 följande:
    Soppa är för övrigt jäkligt bra att banta på. Och cytostatika....
    Älskar soppa, fast bara de jag lagar själv. Lite bortskämd på den fronten. Det sista hoppar jag nog så länge jag kan.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-22 21:28:33 följande:

Nej och till mitt försvar har jag heller inte åtnjutit ens en liten sorglig ursäkt till ica-semla ihoptryckt och sönderskakad i sin arma förpackning på flera år. smile4.gif
    Har ni danska semlor därnere i Skåne-land?

Hädelse.
    De bästa finns faktiskt, hör och häpna, i Danmark!
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-22 21:28:33 följande:

Nej och till mitt försvar har jag heller inte åtnjutit ens en liten sorglig ursäkt till ica-semla ihoptryckt och sönderskakad i sin arma förpackning på flera år. smile4.gif
    Har ni danska semlor därnere i Skåne-land?

Hädelse.
    Va? Här hädas inte! Tänkte mest att en diet på uteslutande saltlaktrits skulle kanske i bästa fall ha en milt laxerande effekt. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!