Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-30 15:00:49 följande:
    Visst tusan.. Ska ju sälja min gamla förlovningsring + lite andra smycken jag inte använder.. Några tusenlappar bör jag ju få..

Örhängen försvinner mystiskt i badrummet.. inga dyra saker dock.. ebayprylar.. men irriterande när de plötsligt är puts väck!

Då kan du köpa den där armbandsuret
  • Anonym (cem)
    Aniiee skrev 2014-06-30 18:09:12 följande:
    50% research, 50% att bearbeta research, 25% att sammanställa research, 10% färdigställa. Hur kan det komma sig att jag är sjukskriven 80%, men jobbar 135%? 

Känner igen det! 100% fl jobbaröver 100%!
  • Anonym (cem)

Godmorgon!!!

Alla lördagar ska starta som min har gjort idag

Trevlig helg!

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-05 07:56:42 följande:

Åh, fått bästa väckningen?! *avis*

• Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-07-05 13:27:53 följande:

Låter som ett trevligt statement. Låt alla lördagar starta som din har gjort 

Låt alla dagar börja som min idag!
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-07-05 13:48:55 följande:

Då hade det kanske varit lite extra svårt att ta sig upp på morgnarna, men varför inte slå på stort. Hear hear! 

Men om alla startar med morgonsex så tror jag att världen skulle vara bra mycket trevligare!
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-07-05 17:15:55 följande:

Tror jag du har alldeles rätt i. Mer morgonmys åt folket!!!

Som jag alltid ha påstått : folk som har sex regelbundet, är lyckligare och lyckliga människor gör världen bättre!
  • Anonym (cem)

För att öka antalet "sex-inlägg" ! Så kan ni gissa vem avslutade lördagen på bästa sätt? Haft ofrivillig halvtorka i fyra månader men nu är vi igång igen

• Anonym (cem)

Någon som har tid och lust och Homestyla hemma hos oss tills på fredag?! Lite dåligt planerat mitt i höskörden!

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-07 22:12:34 följande:

Visst, vad sägs om svart på svart? Svarta möbler samt golv,väggar och tak fast i en annan nyans av svart? Ja typ mer åt det mörka hållet...

Hur går det annars med allt?

Blir nog lite tvärtom här, vitt,vitt och vitt!

Annars är det som vanligt! Mycket och göra på jobbet, pågående husförsäljning och sen har jag ettlitet dop att planera!
    Aniiee skrev 2014-07-07 22:34:42 följande:

Det lät faktiskt snyggt. Med lite stänk av blodrött och kejsarlila.....

Har ett lila rum, räcker det?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!