• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schnaa skrev 2015-06-02 11:57:19 följande:
    Ja, de ljugde! Mina föräldrar sa att det fanns monster i alla fall... smile9.gif
    Fula gubbar måste det vara de syftade på. Hade alltid svårt att förstå det där. Tyckte gubbar såg ut som gubbar gjorde mest och de var rätt fula allihop. 
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-06-02 12:04:23 följande:
    Eller hur! Hur skulle man veta?!
    Det gick ju inte! Tanter var inte så snygga de heller, men de nämndes inte öht.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-02 15:07:24 följande:
    "Miiinnet! Jag har tappat mitt miiiinneeee! Det finns inget därinne! Det är alldeles tomt..." smile8.gif

Jag hade hårborsten igårkväll.. Jag borstade håret ju... och sen då? Vart fan la jag hårborsten!!!! smile8.gif
    Tvättkorgen?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-02 22:27:24 följande:
    Av alla ställen så låg den i shoppingbagen från Prag?
    Ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med.. *trött*
    Ah, skulle föreslå dreads och en bong annars. 
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-02 23:56:35 följande:
    Tempting... smile2.gif
    Visst är det, men dreads är mer tidskrävande än man tror och så länge du inte stoppar något olagligt i bongen är det fritt fram att ha den som attribut.
    Nu ska jag kurera min halsfluss. Jäkla orättvist att få det nu. Nu ska det ju föreställa sommar och den enda åkomman ska vara myggbett  och eventuellt värmeslag
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-03 14:03:56 följande:
    Ah! Okej.. bara att raka av allt hår då istället? Bara se till att smörja in snagget med solkräm alt. köpa hattar som skulle göra Englands drottning avis... smile9.gif

Säg inte så där! Lillflickan har gått och snorat samt hostat, klagat på ont i halsen osv sista dagarna.. och nu börjar jag få ont i halsen!
    Du smittar!!! smile8.gif
    Hattar är fint! Mer hattar åt folket!!!
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 14:19:56 följande:
    Stackare, halsfluss såhär års! *klappar lite och langar över lite engelskt tea* Kaffe
    Åh, tack! Det enda drickbara!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-03 18:36:44 följande:
    Efter en lång dag med diverse blodprover, magsjuka ungar och krossat porslin tänker jag skämma bort mig med en glutenfri chokladkaka och ett ton vispad grädde
    Hur gör man glutenfri chokladkaka?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-03 20:55:28 följande:
    Avenskuka, heter det Skrikandes
    Präcis! När ska folk lära sig?
  • Brunhilde
    addrenalin skrev 2015-06-03 20:56:53 följande:
    Tror du har hel fel taggen ! Och vad går upp emot erfarenhet !? Många av dem du kallar "gamla tanter" verkar i mina ögon både trevliga och erotiska smile3.gif "damer misstolka mig inte smile5.gif 0:)"
    Stämmer alldeles utmärkt det. Vi sitter och broderar stora manslemmar och fladderfittor hela dagarna, äter småkakor och dricker tea.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!