• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-06-01 17:49:58 följande:
    Har just tagit ett dopp i Östersjön! 9 härliga grader i vattnet! smile2.gif
    Är du klok eller? Man kan inte bada i havet innan det är minst 20 grader!!!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-01 21:00:08 följande:
    25!!!
    Har starka planer att raka av mig håret, så jävla less på allt detta hår.. Istället för att slänga kan jag kanske fixa till ett par sommartights eller en strandfilt, eller nåt
    Haha Alla kommer tro att du har tights iaf Skit i det och svinga dina lurviga!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-01 23:01:58 följande:
    Klok? Jag? Vafan ska det vara bra för?! smile3.gif
    Håller med (fast det där badet hade jag klarat mig utan) att det är mycket roligare att vara så där lagom oklok.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-01 23:17:37 följande:
    Badet var inte så dumt faktiskt. Kallt som SATAN just då, men så fort jag klivit in i bastun var det glömt! smile1.gif
    Har vinterbadat en gång. Alla påstod att det skulle vara sååå härligt och uppfriskande. Jag halkade på bryggan och for i vattnet och plaskade för livet i en halv minut och sedan satt jag djupt traumatiserad och skakade i bastun i flera timmar, med tom stirrande blick. Det krävs nog en viss typ för att uppskatta något sådant. Jag har förlikat mig med att jag tillhör de där bleka frösna typerna. It ain't for me!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-01 23:28:05 följande:
    Jag är egentligen en riktig badkruka... Så vad som flög i mig idag vete katten! smile2.gif
    *räcker upp handen* Jag vet!!! Jag vet!!!
  • Brunhilde

Läser en tråd som nog är bland det vidrigaste jag läst här på FL (det vill inte säga lite det). Den är som ett varigt öppet sår med likmaskar krälande. Jag vill kräkas, samtidigt som jag inte kan låta bli att läsa eländet. Kräks

• Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-06-01 23:52:05 följande:
    Jaha, den. Redan läst. Inget som förvånar mig, tyvärr..
    Jag ska inte säga att det förvånar mig heller, men likväl finner jag det ytterst beklämmande.
  • Brunhilde
    Bateman skrev 2015-06-02 00:29:01 följande:
    Utan bröstknull dör man..
    Det är alltså det som fattas alla dönickar. *känner mig upplyst*
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-06-02 11:42:12 följande:
    Jo, men det är det ju. Monster mitt ibland oss.
    Mina föräldrar sa alltid att det inte fanns några monster. De ljugde alltså!!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!