Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-04-08 11:42:39 följande:
    Igår var jag löjlig, jag sa högt till mig själv "Åh hjälp, nu är jag riktigt patetisk. Sluta med det där"
    Men tack {#emotions_dlg.flower}

Man har stunder i livet då man nog får vara lite "löjlig"...

Jag har en sån dag idag... Men det kommer att gå över, som det alltid gör.
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-04-08 18:17:09 följande:
    Jo men så kan det ju bli och det är ju inget fel med det smile1.gif
    It takes a fool to remain sane
    Bara det funkar för alla inblandade så.
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:04:51 följande:
    Hjärta Åh tuttar och fläta, great kombo- Får jag ligga i mitten, snälla??? Bara en stund och känna mig uppskattad och viktig en stund.
    Canis meus id comedit
    Du får ligga precis var du vill.

Och du!! Du ÄR uppskattad och viktig, sådetså! *hjärta*
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-04-08 19:51:01 följande:

Åååhåhå kan ingen bara vara naken med mig i sängen och äta pizza och kramas och kolla film?

Asså, bodde vi ihop redan så hade vi kunnat fixa det omedelbums!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:05:02 följande:
    Gahhh lyx.!!!! Tror min räkning förra månaden var på 2800 spänn, för EN månad!!!!! Skrikandes eller om det var månaden innan, skit samma, hög var den!

Jo huset är på typ 90 kvm eller egentligen mer men det är snedtak där uppe så ytan som räknas försvinner ju där. Men de är gammalt, typ torpargrund och drar ta mig fan överallt. Fast å andra sidan så kostade lägenheten jag bodde i innan ungefär samma i månaden som huset gör utslaget på ett år med el och hyra, blir några hundralappar dyrare här, men då är det större och det finns trädgård OCH framför allt så mår jag bättre här där jag inte har grannar över och under mig ( allergiskt mot människor tror jag och inte bara mot mina katter )

Men ibland längtar jag till lägenhet, ingen gräsmatta att slåss med mm. Undrar ibland över exakt hur osund jag är som hyr ett hus när jag fan är halvt invalid i kroppen. Hur smart är det egentligen att knö runt en tung gräsklippare med en nackskada och axel som krånglar smile2.gif Men vem sa man måste vara smart jämt! Om jag hade kunnat hitta typ en radhuslägenhet, med nån liten tomtplätt så kanske jag hade övervägt att lämna huset, som jag överväger att lämna varje vinter för att glömma bort det till våren när världen blir ljus och varm igen Solig

Varmvatten, gött. De enda jag verkligen saknar är badkar, just för ovanstående nämnda skada då, verkligen guld Hjärta
    Canis meus id comedit
    Och jag önskar jag kunde bo i hus... Men här i Stockholm är det ju bara att glömma.
  • Fjäril Vingad

Men lovely. En ny stalker på halsen...

Varför råkar jag ut för såna nötter som inte kan ta ett nej utan att bli knäppa?!

• Fjäril Vingad
    Anonym (Kåt) skrev 2014-04-09 10:50:44 följande:
    Film och mat tråd? Det stod det inte i rubriken. Synd att andra ska förstöra en rolig tråd.... Skittråkigt nu!
    Draveltråd står det i rubriken också.

Här kan man diskutera allt - och lite till - tycker jag. Och det tycker nog Häckis också.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!