Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

God fortsättning på er...
    Godnatt! {#emotions_dlg.flower}

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-05-01 11:47:28 följande:
    Befinner mig någonstans utanför Gusum... Passerade just ett samhälle som gud glömde...
    Tycker det låter lite som en könis...som tagen från någon buskis från 90-talet...
    "Men Trynulf...har du gått i sta å fått dig Gusum på Tuppen...sade Läkare Von Snabel när han studerade dom hjärtformade utslagen..."
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-02 16:13:28 följande:
    Hallå! Fredag, jag har slutat lite tidigare och ikväll blir det roligheter! smile1.gif
    Underbart....ja med trevligheter i bakfickan kan man ta kvällen med stormsteg och riktigt blåsa liv tillvaron!Skrattande
    Jag har bara varit lat idag, nästan bara gjort ingenting...phuuu!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-02 16:33:45 följande:

Hej du!
    Allting väl?
    Haha...japp här är det underbart ungefär jätteljuvligt!Skrattande
    Tackar som frågar!{#emotions_dlg.flower}
    Hur går det för dig med småttingen...håller han morsan vaken än om nätterna?Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-02 16:30:48 följande:
    Ska bli en intressant kväll, tror jag! smile1.gif

Själv har jag slavat på kontoret hela dan, minsann! *frustar*
    Klart det blir...är väl din kväll!Skrattande
    Haha...stackarn da!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-02 17:44:31 följande:

Han sover 4-5timmar i ett kör, sen tycker han att kossan ska mata han i några timmar.
    Haha..."kossan"!Skrattande
    Du är rolig du!Solig
    Det tar sig...går fort framåt, snart ligger han där med moppemusche brölar morsan gör en macka och i bästa fall sova till fyra på eftermiddagen!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    ulfsas skrev 2014-05-03 08:29:27 följande:
    God morgon sjusovare Kaffe
    Hallå och godmorgon Uffe!Skrattande
    Jag var uppe med tuppen...så mig ska du inte försöka få till latmask heller!
    Vad erbjuder dagen en sådan herre da?
    Själv trots ovanstående så ska ja bara lata mig...iaf fram tills jag får myror i baken och måste hitta på något!Skrattande
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-05-03 09:35:44 följande:

Sen kl 3,30 har han legat vid hans bröst. Och ingen får komma i närheten, inte ens hans pappa smile5.gif
    Men nu blir det frukost för mig och sen står det att fixa i ordning inför kvällens festligheter!
    Härligt fast kanske drygt...Skrattande
    Jävlars vad det stårs i med både det ena och andra, dig lovar jag iaf att jag inte kommer att kalla latmask!Solig
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    ulfsas skrev 2014-05-03 11:32:12 följande:
    Tja. Verkar inte bli något speciellt. Tänkte ta med barnen och åka till svärföräldrarna i Dalarna och grilla men barnen vill inte. Sonen spelar data och dottern ser på film...Kräks

Var på AW igår och jobbar på tisdag så det kan ju bli något ikväll.Skål
    Då får du nog trösta dig med faktiskt att ungarn har gjort ett bra val, är svinkallt idag bara så att du vet!

Sedär...sedär...!Skrattande
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!