Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

En del fantasier är trevliga att förverkliga.

En del tänker jag behålla som bara fantasier.

• Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 20:37:54 följande:
    J a d e d skrev 2014-04-07 20:30:49 följande:Wrong..... Oskyldig
    Beror väl helt på. Vissa saker önskar jag att de hade kunnat få vara kvar som fantasier och vissa ångrar jag inte en sekund och upplever gärna många repriser av.

Så är väl livet. Ibland tar nyfikenheten över och man testar. Sen blev det inte så bra kanske, men å andra sidan, annars kanske man ångrat att man inte testade...
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 20:39:29 följande:

Fast nu var jag bara en party pooper Obestämd

Inte då! *hjärta*
  • Fjäril Vingad
    Chiquita89 skrev 2014-04-08 01:06:55 följande:
    Jag är sugen på Ben & Jerry-glass.... Deras reklam är farlig, om inte än livsfarlig såhär dags. 
    I min närbutik har de Ben&Jerrys till specialpris den här veckan. Drömmer

Har inte unnat mig glass på ett tag, så jag ska nog ta och göra det nu när det vankas kvalitétsglass till bra pris. Tungan ute
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-04-08 01:07:37 följande:
    Och min dumma hjärna som vägrar låta mig tänka på annat än hur förbannat jävla löjlig jag är gaaaaah.

Äsch, vadå löjlig?! Inte alls!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 10:18:31 följande:
    Jag dör!!!! Har så jävla ont. Fan sen lördags morse känner mig handikappad och just nu har jag mest lust att lägga mig och gråta. Om jag nu trott att det skulle hjälpa vill säga.

Ligger i min säng som jag höll på att inte komma ur förut. Vetekudde mot området och så svalde jag Ipren och pamol för en liten stund sen!!!!
    Usch då!
    Hoppas du får må bättre snart! Hjärta
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 11:17:14 följande:
    Tack, hoppas jag med.

Får bli att gå till läkaren imorgon om jag inte hittar någon med citodon idag! Inte för att de är någon poäng att gå till läkaren, de skriver ju inte ut dom iaf, de är ju såååå beroende framkallande. Har förklarat hundra gånger att jag kanske använder 10 st om året, max 20 men det har inte hänt på de 11 år jag haft min nackskada, men nej de skriver inte ut, Jag kan få diklofenak och jag garvar varje gång och säger tack men nej tack ni kan behålla era sockerpiller helt själva för på mig hjälper de zipp nada iaf.

Så jag sa att okej jag fortsätter skaffa skiten svart då, för det är ju tydligen bättre än att få hjälp av er här på VC liksom Obestämd
    Hade Citodon förut för min rygg, men nu är de slut. Har inte ens orkat fråga om nya... Obestämd
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 11:24:01 följande:
    Min kusin hade också det och en kompis för höften OCH vi talar mängder här. Han med höften fixade inte ens att få i sig den rekommenderade dagsdosen, lite samma med min kusin.

Men min nacke, nä då, icke, inte ens fast det finns dokumenterat att jag har en skada efter en bilolycka, helt sjukt!

Jag har en trasig höft också, men biter ihop än så länge. För ett år sedan fick jag kortisonspruta och var bra jättelänge, men jag vill inte ta sprutor jämt ju. :-/
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!