Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-14 01:30:16 följande:
    Jag tycker att du ska följa dina värderingar

Ja det fick bli så. Promenerat vackert hem igen direkt efter lämning. Minst komplicerat så
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-14 01:30:16 följande:
    Jag tycker att du ska följa dina värderingar

Ja det fick bli så. Promenerat vackert hem igen direkt efter lämning. Minst komplicerat så
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:35:33 följande:
    Nja. Alla vill kanske inte vara med i precis samma ormgrop kanske. Man får väl dela upp det lite rättvist. Fyra har vi iaf lyckats vara och det har varit helt okej.

Haha gött. Du har lyckats få tre av dina partners att vara med dig samtidigt? fantastico!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:35:33 följande:
    Nja. Alla vill kanske inte vara med i precis samma ormgrop kanske. Man får väl dela upp det lite rättvist. Fyra har vi iaf lyckats vara och det har varit helt okej.

Haha gött. Du har lyckats få tre av dina partners att vara med dig samtidigt? fantastico!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-14 01:43:13 följande:
    Det går att öva upp  

Jag har lagt ner. Det är inte värt det. Så otroligt mycket som gått så jävla fel pga mitt humör alltså. Så jag kör stenhårt på att vända och gå när jag känner att det börjat slå över inombords ( läs ganska lång tid innan det ens nästan slår över ) och så skriver jag ett brev istället. Då får jag tid för eftertanke och reflektion samt sorterat ut vad jag känner på vägen. Läser det minst tre gånget innan jag sänder det så jag är helt hundra på att jag står för och menar varje ord.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 01:38:28 följande:
    Vad har du för telefon?

Jag har en iPhone och kan inte heller posta bilder. ???
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 01:38:28 följande:
    Vad har du för telefon?

Jag har en iPhone och kan inte heller posta bilder. ???
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

[quote=72753142][quote-nick]Anonym (oo) skrev 2014-03-14 01:45:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Men jävla vilka fantastiska lår mannen på översta bilden har *dreglar*

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:49:40 följande:
    Det har varit lite mer komplicerat än så, men ja absolut. *scroll scroll scroll* kommunikaton..

Haha jag har kört på släpa killkompis nr ett till där killkompis nr två sover eller nått sånt. Eller skit i att killkompis nr två försöker sova i bäddsoffan där du och killkompis nr tre håller på. Spontana saker utan större kommunikation alls. Har funkat fint. Vi är iaf kompisar ännu så jag antar att ingen fick men för livet.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-14 01:52:01 följande:
    Det är också ett bra sätt att förmedla sina tankar

För mig är det den enda vägen jag kommit på som fungerar. Annars är jag hetsig hamnar direkt i försvar, blir så jävla arg och har inga problem att gå bärsärk. Så backa långt innan tålamodet tryter och min usla impulskontroll verkligen är utom all kontroll är det bästa sättet jag kommit på ännu.

Är dock lugnare nu och så länge det är barn i närheten så kommer jag fortsätta vara lugn. Men explodera kommer jag och ju mer jag fått hålla det inne desto mer Hiroshima blir det. Men som sagt lugnare idag än innan.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!