• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-05-06 23:35:20 följande:
    Meh! Nu ger jag upp. Antingen ska jag nu äta lite chokladkolasnitt och intaga medicinskåpet (det blir 14 piller idag, plus nässprej, ögondroppar och en salva till min axel), eller så ska jag skita i det och se Game of thrones istället.

Sneak peak på den där oherrans matlistan (imorgon ska väl hemsidan funka så jag kan bli klar med den):

Kycklingsallad med quinoa och avokado
    Indisk kikärtsgryta
    Laxgratäng
    Rabarber- och jordgubbspaj
    Åh paj! För rabarberpaj Energivärde 983 kJ / 235 kcal per 100g
  • Brunhilde
    föld skrev 2015-05-06 23:47:20 följande:
    Jag kan erkänna att jag bar velat rulla ner henne för trappan och ut på altan. å låsa dörrn.

nästa gång hahahaha....
    Romans på gång? Det blir alltså en nästa gång.
  • Brunhilde
    föld skrev 2015-05-06 23:51:42 följande:
    För mig finns bara EN. å det vet ni.
    Har faktiskt inte den blekaste. 
  • Brunhilde
    föld skrev 2015-05-06 23:59:30 följande:
    Men va fan.

Hon som ej är här.

(pledging my love.)
    Häckis får du inte rulla ner för trappan och ut på altan! Antar att du legat med benen hopknutna med armarna innan du hunnit säga mamma, men ändå. Du får inte rulla Häckis någonstans!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-07 00:04:59 följande:
    Tror du på allvar att Häckis skulle LÅTA sig rullas någonstans. Som hon inte själv vill, alltså?
    Hence hopknytningen
  • Brunhilde

En liten hypotetisk fråga...
    Om ni var i en beroendeställning till någon och denne visade väldigt tydligt ett intresse för er.
    Känslorna är definitivt inte besvarade och ni har inte gjort något för att uppmuntra något.
    Hela situationen är bara ytterst besvärande och att välja annat än att fortsätta beroendeställningen inte är något alternativ.
    Hur hade ni agerat då?

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-07 18:36:20 följande:
    Skulle börja prata väldigt kärleksfullt om "pojkvännen" (spelar roll om en sådan fanns eller inte). Kanske.
    Om det inte funkar då?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-07 18:53:27 följande:
    "Tack, men nej, tack, och om du inte slutar så är det polisanmälan som gäller".

Och sen är det så.

Det finns ingen "beroendeställning" som är så viktig, om man inte är under 16 och den man är beroende av är ens förälder.
    Det sista är ju sant, men det finns ändå situationer senare i livet som skapar dilemman.
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-07 20:07:04 följande:
    Hyra en knutte på två meter? Typ en timme, en vända in till din arbetsplats och gärna i sällskap med sina likasinnade vänner? smile9.gif
    om det inte gäller arbetsplatsen blir det ju lite märkligt om ett gäng knuttar stegar in där bara sådär
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-07 20:15:36 följande:
    Men gud, jag var helt insnöad på att det handlade om din chef! smile2.gif
    Haha, det är snarare han som hyra knuttar isf
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!