• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2015-03-07 18:10:07 följande:
    Är det bara jag som saknar Häckis? smile9.gif
    Nä, det är inte bara du. Saknar henne också. Saknar hennes wall of text och hennes förmåga att sätta ord på saker som annars bara är en diffus massa. Saknar hennes humor och hennes inlägg med "I´m no f-in barbie! Take it or leave it" och hennes inlägg där hon inte begär mer än en kattunge.
    Men jag är helt övertygad om att hon är upptagen av livet just nu och återkommer när saker planat ut lite. All or nothing babe!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-08 22:42:18 följande:
    "Skriv önskelista! Skriv önskelista! Du är så jäkla svår att köpa presenter till. Skriv en, du kan ju posta den på fejjan så slipper du skiva mer än en. Vad fan, har du inte skrivit en önskelista än? Hallå! Du fyller 30, då MÅSTE man ju ge något. Skynda på, du fyller ju snart."

Bah!

Jag önskar mig månen. Kan jag få månen?

Vad finns det för mer realistiskt jag kan önska mig?
    Min bästa present var In the footsteps of a writer jag beundrar. Det var en total överraskning. Det och ett tandemhopp hade varit en jäkligt bra present om inte den bästa.
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-03-08 23:16:08 följande:
    Hennes eskapader blandat med trådpolemik av bästa sort är oslagbart!

Grattis tråden på ettårsdagen!

Eller hur och jag måste ta åt mig lite av dess magi
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-03-08 23:28:26 följande:
    Ah du tänker magi som i flygande kvastar och tanter med stora hattar och svarta katter? smile9.gifsmile2.gif
    I know you love me
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-03-08 23:27:02 följande:
    <3 <3 <3

Tacj nej tack ni godingar, deleteknappen har lagt av å på tagentbordet och det blir såhär varje gång jag tryc'ker på den'''' stiligt va smile2.gif

Får ta id isär skiten imorgon 9och ni f¨år ursäkta min fantastiska text hät... här va fan!!

Ett år imorgon WOW, 
    Grattis till oss allihop *blåser ballonger och sladdar ihop en tårta*

Tack för alla fina ord, för att ni saknat mig och tänker på mig, jag tänker på er också. Jag lever men det är väl ungefär allt. Trasselsudd borde vara mitt efternamn eller Murphy, men bortsett från strul och allsköns idiotiska saker så mår jag bra och trollungen också.

En gigantisk gruppkram till er i bamseformat <3 <3 Nu får jag muppjuck ala go bananas på tagentbordet. PÖSSS

Äh, du är nog en av de få man får uppleva med några som kommer ut från toaletterna och väser "vi har bytt underkläder med varandra" och bilden man får av en man mer en dubbel dd behå på sig i huvudet kommer aaaldrig att suddas ut. Endast med Häckis skulle jag vilja säga
    Du andas och du skriver you´re alive!
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:37:21 följande:
    Äh, du är nog en av de få man får uppleva med några som kommer ut från toaletterna och väser "vi har bytt underkläder med varandra" och bilden man får av en man mer en dubbel dd behå på sig i huvudet kommer aaaldrig att suddas ut. Endast med Häckis skulle jag vilja säga smile2.gif
    Du andas och du skriver you´re alive!
    Det lät helt fel! Häckis hade inget med det att göra. Paret kom ut från toa själva och vi stod vid bordet och hade inget med det hela bytet att göra, men det är endast när häckis är med det händer typ.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-03-08 23:49:42 följande:
    hahaha fast det hade säkert lika gärna kunnat vara. Supersköna människor iaf. Ibland undrar' jag om jag inte borde ha stannat i stan den natten asså  Tungan ute
    Hm, det var en extremt absurd natt. Jag lyssnade på en pastor i en taxi som predikade om äktenskapet och jag har aldrig nyktrat till så fort och blivit så rädd.

• Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-03-08 23:53:31 följande:
    Asså va fan 235 nya mail, är det ens möjligt smile3.gif

Blir ju hmm sådär spännande att gå igenom en dag känner jag :-/

Nå hej svejs på er allihop iaf...

Lite tur dsk SKALL man ju ha ibland. Ta vara på dig =)
    Vad hände med wall of text? Och sätta ord på sådant som ingen visste fanns? Vad du än görHjärta
  • Brunhilde
    Pillare skrev 2015-03-09 00:04:42 följande:
    Goddamn... jag tror inte jag har skickat dig ett enda meddelande så det var inte jag iaf!
    Nu ljuger du! Tom mina bilder har du lismat på. Vet inte vem du är men att ha så dålig smak att du försöker med allt och alla. Det är direkt avtändande.
    Hade du du haft urskiljning, fine, men allt är direkt osmakligt.
  • Brunhilde
    Pillare skrev 2015-03-09 00:28:49 följande:
    Du verkar veta så mycket om mig för nån som säger hon inte vet vem jag är.
    Men ja, om jag minns rätt har jag skrivit till henne en gång angående nånting vi började prata om i en tråd, fick ett bra svar och har inte skrivit till henne sedan dess. Jag menade att jag var inte en av dom som skrev i de 15-sidor.
    Jag vet inte vem du är och vilka bilder ligger på dig här, men om de är offentliga har väl alla sett dom.
    Absolut.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!