• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-15 01:20:50 följande:

Nej.. Jag får fysiskt ont av att titta.. blir på det mordisk och känner för att tortera vissa "människor"... smile8.gif
    Samma här. Utom när jag ser
    "> sånna här scener
    , då blir jag bara glad =) 
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-15 02:13:52 följande:
    Vikt tvätt till förbannelse, nu önskar jag att någon vänlig själ lagar Sriracha Fried Rice åt mig Drömmer
    Mmmmm, fried rice......
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 02:29:19 följande:

Men ååååh! Vilka små tjocka magar! smile6.gif
    Visst var de söta Hjärta
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-15 02:31:30 följande:
    Mmm, variationerna är oändliga och så enkelt. Fast nu skulle jag få börja med att koka ris och det orkar jag inte. Gråter
    Nu måste jag nog tigga omurice till frukost imorgon =)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-15 02:42:10 följande:
    Har jag aldrig ätit.
    Jag hade kunnat tänka mig huevos rancheros till frukost en ledig dag. Drömmer
    Risomellet/omelet rice (som omurice er en hopdragning av) GOTT!

Huevos Racheros är också gott =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 13:15:24 följande:

Nästan så man blir sugen... smile5.gif Nästan.. bäst att inget säga till mannen... smile2.gif
    =P Var tvungen att haffa och pussa på mina egna hundar. Som tur är så får det inte plats fler hundar här nu, annars hade väl grannrna ringt länsstyrelsen.......
  • Aniiee

Kan välden vara alldeles alldeles stilla och inte snurra så förbenat så jag kan gå och äta frukost kanske?

• Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 14:47:53 följande:

Hur många har du? Ras/-er? smile1.gif

Jag är mer kattmänniska, men gillar hundar också. Uppväxt med bägge.
    Mannen vill ha hund och det har jag sagt att vi kan skaffa så länge han är beredd på att ta det största ansvaret och fixar ett bättre staket runt trädgården.. smile5.gif
    =)

Jag har en samojed, en sheltie och en blandras labbe/border/bearded/rhodesian. De ser ut som tripp, trapp, trull.. =P

Jag är uppväxt med hundar, min pappa var ledarhundstränare i sin "ungdom" och alla mina föräldrars vänner hade ledarhundar så det föll sig naturligt. Mamma ville ha katt, men jag var allergisk (är).
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 14:49:49 följande:

Usch så jobbigt... smile4.gif Hoppas att det släpper snart!
    JAg låg alldeles stlla i ett mörkt rum i en timme, så släppte det Solig
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-15 18:14:41 följande:
    Aniiee, har du spelat något skojigt datorspel i helgen?
    Jag återkommer för att svara på den frågan efter jag sprungit till affären =P
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!