• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-16 23:48:21 följande:
    smile8.gif
    Na-na-na-na-na-na!
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-16 23:48:57 följande:

....och cornflakes?

Jag har ätit sen middag och är inte ett dugg sötsugen. Skönt. Men däremot, en sak jag brukade göra förr, var att köra rostade jordnötter i mixen och hälla på sirap och honung. MAN, vilket godis. Fastnade en del i gommen men det var det värt.

Nä inga cornflakes.... Det låter sliskigt det där.  Jag nöjer mig med rocky road.... utna andra nötter än just jordnötter.....

Undrar om man törs äta något....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-16 23:51:04 följande:

Själv har jag fyra flaskor rödvin som jag fick från jobbet i julas.

Jag dricker inte rödvin. ObestämdSkål

Lol! Ha ner de i maten istället.... om du gillar bäckfisk så kan du testa tt bräsera bläckfisk i rödvin....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-17 00:00:54 följande:
    Mmmm det låter helsmarrigt! Med mycket vitlök, hoppas jag. Fast jag har aldrig tillrett bläckfisk. Brukar göra en räkgrej till pasta med balsamico, vitlök, chili mm.
    =) Massa vitlök är det lag på! Jag tycker om vitlök.

Kolla om det finns naturella (inte bröade) bläckfiskringar i frysdisken. Inte optimalt, men helt klart enklare än att köpa färsk. Bara att ha ned i sautepannan med en skvätt vin.

Det låter gott. Räkor var ett tag sen jag åt, faktiskt.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 23:55:37 följande:
    Äh, har haft en tevekväll i min ensamhet och skippade drickat (vinet).
    Men TV är väl nåt att se på? Eller? Jag har ingen aning om vad som går på tv.....
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-05-17 00:13:05 följande:
    Fast jag brukar faktiskt ligga och dregla apatiskt till kunskapskanalen ibland.
    Det kan man väl göra. En sån kanal måste ha massor av monotona berättarröster.....
  • Aniiee
    redstripe skrev 2014-05-17 00:20:13 följande:
    Schkåll,

Nyss hemkommen från kalas här.
    Okaeri......
  • Aniiee
    redstripe skrev 2014-05-17 00:23:18 följande:
    Först var det nåt skaldjur på nåt rostat bröd. Fast flott som tusan.
    Sen var det nån slags kvackande djur.
    Sen var det en munsbit med chockladigt nånting. 

:)
    Låter bra!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-17 00:22:37 följande:
    Vi har en diskussion om bullfittor, jag hävdar att det handlar om högt blygdben, men min vän hävdar att det handlar om fettma,endast kvinnor i Zornklass har bullfitta. Jag har givetvis rätt, men ändå.
    Jag håller också med dig
  • Aniiee

Jag postar den här här med.... Just because....

Kändes som att den passade....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-17 00:49:03 följande:
    Nu har jag bildgooglat och mår lite illa. Bullfitta är något man föds med, inte en hormonförändring eller något annat..ö
    Det är farligt att bildgoogla.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!