Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:03:03 följande:
Härligt att ha hittat så långt på så kort tid. För oss har det tagit ganska många år innan vi hittat till en lagom nivå för båda. Mycket på grund av som HäckHäxan skriver, gamla normer som bitit sig fast och satt grilller i huvudet på oss.
HäckHäxan skrev 2014-03-15 11:46:46 följande:Normer är dumma. De mer eller mindre nöts in i män att de skall vara swxmaskiner och vilja jämt och kvinnor skall vara lite svåra och säga bh ibland fast de vill osv. Helt stört. Sex och lust är naturligt oavsett kön. Olika nivå har man bara helt enkelt oavsett kön. Att lära tjejer och killar att de skall/bör vara på ett visst sätt skapar bara ångest/skam hos bägge parter. Tragiskt är det!!! Är van vid att vara för mycket jag och det är liksom okej. Detta är ju den jag är någon annan är den som den är.
Hahaha vilken utpressning. Tur jag inte är din man för jag hade skrattat och sagt varsågod
härligt att det gick vägen iaf.
Ibland får man sätta hårt mot hårt.
Den enda lilla nackdelen med min man att han tycker att vi ska vara bara med varann.. Ojoj annars vad jag skulle kunna hitta på för roligt.
Jag har en del i bagaget och han med.
Träffades på en dejting- sida och på min profil förklarade jag klart och tydligt vem jag var, vad jag ville ha och hur jag fungerar, så det kom ju inte som en chock för honom. Vi är otroligt öppna och ärliga mot varandra, pratar om allt.
Han vet att jag skriver här, vad jag skriver och postar. Could'nt care less..
Han tycker att jag är rolig, öppen , ärlig, härligt knäpp och galen!