• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 11:28:04 följande:
    Ja du ropade?
    Show me your magic!
  • Knall
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 11:29:25 följande:
    Ja, jo, samma här. Han brukar skaka på huvudet åt mig ganska ofta och skratta och tycka att jag är knäpp och sen sätta på mig efter konstens alla regler..

Hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Vi är 27/35 och har varit tillsammans i 9 år.
    Låter precis som min!

Vi är 29 och 37 och har varit tillsammans i 8 månader.. Känns dock som längre.

Bägge har långa förhållanden bakom oss och han har barn sedan tidigare. Mina "chipmunks"..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 11:45:43 följande:
    Känner du nu hur mina djävulska korsordsfingrar glider in mellan dina lena våta läppar?
    Ååååh! Sa du korsord? Blir så till mig att mannen får sätta på mig direkt..
  • Knall
    Anonym (Vaaa ???) skrev 2014-03-15 12:11:43 följande:

Hur kan en tråd som denna få finnas ?
    Kastat ett öga på lite inlägg, men va ?
    Har folk inget att göra på dagarna.

Att det fanns så många porr och sex skadade personer här på FL chockar mig verkligen.
    Borde ni inte finnas på sidorna på nätet som har SEX som sin huvudsysselsättning eller vågar ni inte för er sambo/ äkta hälft ?

Skam och skäms !

Vad ska jag skämmas över? Att jag gillar sex? Både att prata om, diskutera, skämta och allra helst utföra?

Plutten då!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:00:21 följande:
    Korsord...stämmer jag sa korsord.

Korsord...

Korsord...

Bra då är mitt jobb fullbordat.
    Hoppas du får jävligt skönt nu och upp står torka igen är du varmt välkommen att ropa på handen igen!
    Enligt mannen torkar jag aldrig..
  • Knall
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:03:03 följande:
    Härligt att ha hittat så långt på så kort tid. För oss har det tagit ganska många år innan vi hittat till en lagom nivå för båda. Mycket på grund av som HäckHäxan skriver, gamla normer som bitit sig fast och satt grilller i huvudet på oss.
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 11:46:46 följande:Normer är dumma. De mer eller mindre nöts in i män att de skall vara swxmaskiner och vilja jämt och kvinnor skall vara lite svåra och säga bh ibland fast de vill osv. Helt stört. Sex och lust är naturligt oavsett kön. Olika nivå har man bara helt enkelt oavsett kön. Att lära tjejer och killar att de skall/bör vara på ett visst sätt skapar bara ångest/skam hos bägge parter. Tragiskt är det!!! Är van vid att vara för mycket jag och det är liksom okej. Detta är ju den jag är någon annan är den som den är.

Hahaha vilken utpressning. Tur jag inte är din man för jag hade skrattat och sagt varsågod härligt att det gick vägen iaf.
    Ibland får man sätta hårt mot hårt. Flört Den enda lilla nackdelen med min man att han tycker att vi ska vara bara med varann.. Ojoj annars vad jag skulle kunna hitta på för roligt. Flört

Jag har en del i bagaget och han med.

Träffades på en dejting- sida och på min profil förklarade jag klart och tydligt vem jag var, vad jag ville ha och hur jag fungerar, så det kom ju inte som en chock för honom. Vi är otroligt öppna och ärliga mot varandra, pratar om allt.

Han vet att jag skriver här, vad jag skriver och postar. Could'nt care less..

Han tycker att jag är rolig, öppen , ärlig, härligt knäpp och galen!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 13:18:33 följande:
    Syndafloden alltså!Hjärta
    Blir ju lite smått avis och småkär av bara tanken...

Ähhh lägger korten på bordet.

Jag har helt fallit knall och fall!Skäms
    Attans då! Han har ju tyvärr ensamrätt.

Men han kan inte förneka att det är kul att vara tillsammans med mig och att han tycker det är kul att kompisarna är avis..

Jag är som en scout; alltid redo!

(Med reservation vid magsjuka, diarré, UVI och dylikt)
  • Knall
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 12:27:37 följande:

Det här måste vara det enda stället på nätet med övervägande del kåta kvinnor. Eller har jag missat nåt?

Jag kan inte förneka något..
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 12:30:53 följande:
    #ormgrop#
    Jobbigt när allt blod är upptagen att fylla annat än huvudet över axlarna?
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-15 13:37:17 följande:
    Åhhh vilken lyckost han är!Drömmer
    Du är säkert jättefin till råga på allt med!
    *Suck*
    Knall skrev 2014-03-15 13:25:30 följande:Jobbigt när allt blod är upptagen att fylla annat än huvudet över axlarna?
    Man tycker att kroppen skulle lära sig men har nog alldeles för lite blod helt enkelt!Tungan ute
    Det säger han också.. Och jag är en lyckost som har honom..

Tänk dig någon som bara ler hela tiden, inte har krav och regler, som bara är för stunden och vågar visa världen hur fjantigt lycklig och kär man är!

Han tycker det och jag tror honom.

Kroppen har en egen vilja ibland..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!