Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-10 20:37:36 följande:

Haha själv hade jag velat stå på knä, är absolut till min fördel då, men stå på alla fyra eller alternativ på knä med över kroppen nedtryckt i madrassen hade också funkat.
    Canis meus id comedit
    Åh. Stå på alla fyra... Mums!
  • Fjäril Vingad
    Nitor skrev 2014-03-10 21:49:40 följande:
    Nu känns mina vanliga handfängsel rätt menlösa. Tidningarna skulle dock älska att jag hade dessa här  Drömmer
    Inget fel på vanliga handfängsel. Drömmer
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Sigvard) skrev 2014-03-10 22:38:45 följande:
    Vad har ni för favoritställning?

Min är helt klart "Jockey", men jag ligger platt på, håller höger arm under hennes och handen på halsen i ett lätt strypgrepp, vänster håller jag fast hennes vänster hand med. Min skäckstubb river henne i hacken/på kinden. Jag har full kontroll och kan ta i lite hårdare Skrattande *SCHMACK*
    Men ahhh... *dog lite av kåtslag*
  • Fjäril Vingad
    Anonym (imp89) skrev 2014-03-11 09:16:20 följande:
    Är det bara kåta hemmafruar här i detta forum? :)
    Kåt, check
    Hemmafru, no way!
  • Fjäril Vingad
    Kuken77 skrev 2014-03-11 10:29:04 följande:

vetinte om jag blir friskare men det är skönare att spruta än att snyta sig i alla fall.
    Tar till alla knep.

Har du fler tips på snabbt tillfrisknande?
    Man har så mycket sex man bara kan, så kanske man svettas ut basiluskerna! Flört
    Och om inte så känns det iaf jäkligt bra! Drömmer
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-03-11 10:44:06 följande:
    Finns det ork till det? Jag är alltid så löjligt ynklig när jag är sjuk, världens största offerkofta har jag på mig Oskyldig
    Får du såna där mancolds?

Haha, jag har inte möjlighet att bli ynkligt sjuk. Blir oftast sjuk de veckor jag har barnen och då är det bara att fortsätta vara mamma, för de har bara mig då. Så upp och fixa, oavsett.
  • Fjäril Vingad
    Kuken77 skrev 2014-03-11 10:44:07 följande:

Låter som en strålande tanke!
    Synd bara att jag är ensam hemma. Lust att komma över och hjälpa mig bli frisk?
    Haha, jag har dessvärre (?) ett jobb att sköta. Och den här veckan är inte så knullvänlig, om jag säger så... Skäms

Skickar en krya-kram dock! Nalle
  • Fjäril Vingad
    Anonym (imp89) skrev 2014-03-11 10:44:53 följande:
    Vad gör man om man är väldigt kåt när man som jag nu är på jobbet? :o
    Då får man gå på dass och släppa ut lite ånga!
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-03-11 10:56:57 följande:
    Okej kanske inte vid förkylning, då är lilla offerkoftan på. Men vid feber, hjälp.
    Jag fixar att vara mamma men jag är lite tråkigare och ber om mer kramar haha
    Okej, där är jag med dig faktiskt. Jag har svårt att få feber, och när jag väl får det har jag typ lunginflammation och får 41 graders feber och blir inlagd på infektionskliniken i några dagar. Så då är jag också rätt ynklig. Nu är det ett tag sen, som tur är!!
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-03-11 11:06:11 följande:
    Neej fy vad jobbigt! Jag hoppas du slipper det länge till, aldrig igen t.ex {#emotions_dlg.flower}
    Kyss Tack fina du!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!