• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:14:03 följande:
    Okej det låter lovande... Har du något bra tumblr tips förrsten Oskyldig...Det där med att kryssa dashboard var lite över min nivå.....
    Ja alltså min är ju bäst Solig  Men den kan jag inte ge ut till vem som helst såatte. Synd.
    Jag måste kryssa min dashboard, ska hämta hem barnen nu och det är inget för deras ögon där..
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:34:26 följande:
    En egen tumblr alltså.... Inte illa. Jag får väl börja fjäska på allvar med dig nu då. Min envishet brukar ge resultat till slut
    Hahaha! Ja vi får väl se om du lyckas.
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 15:36:21 följande:
    Assååå, en egen??? Spill, blivande sambon, spill! Jag har en inbox... Drömmer
    Återkommer när jag är hemma igen Kyss

• gilmore
    lilmissredhotts skrev 2014-03-11 17:29:58 följande:
    Den snyggaste på tv. Dreggel!
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 17:36:06 följande:
    Åh ja! Så het!!!! :-P
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 17:49:54 följande:

Jaaaaaaa!!! Och jag älskar karaktären han spelar i criminal minds också. Wunderbar!!! De är nått med smarta nördiga män <3
    Mhm aha DR REID! Jag älskar honom och det där gör ju inte mig lugnare.
    Ägglossning idag, inget hjälper. Frustrerande.

• gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 21:25:35 följande:
    Eller hemma...här...hemma alltså!Flört

Inte i mitt hem Gråter
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 21:26:59 följande:
    OMG din lille djävul Demon

Men ja vackert, precis som allt som postades tidigare idag och fick mig att typ glida av stolen hos kompisen.. snigelspår kunde slänga sig i väggen där, här snackar vi vattenplaning av rang!
    Jag tog ju bara snälla saker Oskyldig
    Så tittar jag på Magic Mike nu, sängen som nyss blev torr efter tidigare idag. Och så skulle jag sova tidigt. Oh well..

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 21:43:58 följande:
    Mmm är man lättpåverkad så räcker snälla saker.... För det enda jag ser i migg huvud är hur jag blir nerkastad på en säng och får kläderna avrivna, ett knä i ryggen för att hållas på plats OCH fan jävla hjärna som spelar allt som en film i huvudet också!

Tack frugan, verkligen tack Skrikandes
    Tell me about it, såg nyss världshistoriens bästa scen i en film någonsin. Channing Tatum som dansar till 'Pony'
    Dra. Åt. Helvete. Gråter
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 21:48:47 följande:
    Har ju gett dig några tillfällen att spela mindre svårflörtad på...men du är en hård nöt att knäppa!Flört
    Damerna är ju som smör annars i mina händer men du är som en bit granit...går och väntar i min inbox så länge och bara hoppas på ett hett meddelande där det står...kom och ta mig...ta mig där regnbågar tillverkasFlört

{#emotions_dlg.flower}
    Ja det är jag ta mig fan! Och du får allt vänta för jag har ingen aning om vilken inbox som är din! Kyss
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 22:08:00 följande:
    Åhh snygg, är det magic mike. Fan jag måste dra ner den rullen! Barnledig helg va fan
    JAAAAA! Jag har den på bluray, måste ju vara bra kvalité Drömmer

Mhm. Kyss
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 22:23:04 följande:
    Det är den med små gulliga hjärtan på!Kyss
    Likt detta fast lite större.Hjärta
    Hittar inte. Sorry.
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 22:23:07 följande:
    Alltså jag älskar män som kan röra på kroppen... Så då borde drömmannen vara en smart nörd, med långt hår och glasögon ( om så bara vid behov, som är dansant ala salsa kroppsrörelser. Ja ungefär så, missade jag något? Drömmer Jo han skall såklart vara bra på att utdela örfilar, hålla fast mig, utnyttja min kropp som han behagar och vara helt på det klara att jag inte alls alltid kommer stanna på plats och att det är uppskattat om han kastar tillbaka mig på sängen och blir lite mer hårdhänt. Nu tror jag att jag fick med allt Oskyldig
    Alltså. Att se Channing Tatum röra på kroppen sätter igång saker. Jag var inte så förtjust i honom förut, sen såg jag Magic Mike. Mmm
    Ändå.. Åh.. Drömmer

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 22:33:51 följande:
    Japp jag måste nu se den.... Får spara den till barnlediga helgen precis som Thor filmen, för där vet jag att jag kommer få klä soffan med plastad frotté!
    Smart av dig! Jag gillar inte Matthew McConaughey men fan vad het han är i den filmen.
    Varför är det inga heta nakna män och dansar hos mig? Hallå?
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 22:46:13 följande:
    Jag tycker knappt han e snygg alls, men i filmen är han det!! Som fan också och oj oj muskler och muskler mmmmm som i mumma. Kraftfulla män is the shit!
    Eller hur, tål knappt människan men hngnnnmmmmmm..
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-11 22:48:56 följande:
    Kräks förlåt men ni har värsta smaken på karlar
    Scuse me men Joe Manganiello. Dör.

Jag vill sitta på hans ansikte.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!