• ulfsas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

God morgon sjusovare Kaffe

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-03 09:39:48 följande:
    Hallå och godmorgon Uffe!Skrattande
    Jag var uppe med tuppen...så mig ska du inte försöka få till latmask heller!
    Vad erbjuder dagen en sådan herre da?
    Själv trots ovanstående så ska ja bara lata mig...iaf fram tills jag får myror i baken och måste hitta på något!Skrattande
    Tja. Verkar inte bli något speciellt. Tänkte ta med barnen och åka till svärföräldrarna i Dalarna och grilla men barnen vill inte. Sonen spelar data och dottern ser på film...Kräks

Var på AW igår och jobbar på tisdag så det kan ju bli något ikväll.Skål
  • ulfsas
    Anonym (cem) skrev 2014-05-03 09:49:32 följande:

Tss sjusovare kan Du vara själv!
    Ja, idag var jag det. Sov till 7. Har varit uppe kl 4 i fyra dagar innan så jag var trött.Drömmer
  • ulfsas
    gilmore skrev 2014-05-05 01:16:32 följande:
    Åh jag vill åka till Australien och kramas med koalor och simma med hajar Hjärta
    Men där finns det även monsterspindlar så jag blir lite osäker på det, vidriga varelser. Usch!

Australien och dykning på Barriärrevet var fantastiskt. Såg dessa när jag snorklade. Sköldpaddor var vanliga.
    Min kamera gick bara att använda ner till 12 m djup så jag har inte bilder från dyken men då såga jag stora stingrockor, mantor, grå revhaj och blacktip revhajar samt Lemonsharks. De flesta hajarna var på ca1.5- 2m längd tror jag. 
    Synd att det är så långt dit bara. Såg även kängurur men inga spindlar eller ormar.
  • ulfsas
    InTheShadow skrev 2014-05-05 13:19:16 följande:

Åh! Jag har också varit bortrest, tåg till Göteborg. ..så vackert att man ville gråta smile2.gif
    Visst är det fint i Gbg. Jag kommer från en stadsdel 3 spårvagnshållplatser från centralen.Solig
  • ulfsas
    Knall skrev 2014-05-09 07:43:21 följande:
    Jag behöver en ny tvättmaskin.. Alternativt ytterligare en så att det inte tar en sådan förbaskad tid att tvätta..
    Nya tvättlinor, torkrumlare och ett torksskåp önskas också..
    Fast skönast vore det ju om min familj kunde sluta generera så mycket tvätt! smile8.gif

Jag gillar att tvätta.. sortera, vika, hänga, mangla och stryka, men inte när jag inte hinner med och det inte finns utrymme! smile8.gif
    Vi har planer på en större tvättstuga *hjärta*, men det blir väl inte inom de närmsta 2- 3 åren..

Btw.. Ljusa/ vita örngott är en dålig idé när du har nyfärgat hår och fortfarande fuktigt hår efter dusch...*pucko* smile8.gif
    Själv så roade jag mig 5 ggr igår. Mycket tvätt blev det.
    Har dresserat barnen till att vika så stryker jag.
  • ulfsas
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-16 08:35:03 följande:
    Jag har ont i halsen! smile8.gif Blir ingen utekväll ikväll mao. Fasen! smile4.gif
    Synd, krya på dig. Här får du en kopp värmande honungsmjölkKaffe.
    Som tur är så är jag frisk och skall gå ut ikväll på AW på Caféet.
    Brukar vara ca 1500-2000 pers per kväll så det blir nog kul som vanligt.Skål
  • ulfsas
    Knall skrev 2014-05-19 13:14:44 följande:

Grabben, som har studiedag, kaskadspydde just i hallen.....

För helvete!!!! smile8.gif
    Man så du roar dig där hemma Kräks
  • ulfsas
    HäckHäxan skrev 2014-05-27 20:27:52 följande:
    Fick ett charmerande mail i morse.... phpXS9Zck91198.jpg
    En del verkar jobba hårt på att bli bortsållade direkt. Undrar hur ofta han får hugg med den texten.

Darwin i arbete igen.
  • ulfsas
    HäckHäxan skrev 2014-07-01 14:43:06 följande:
    Slår till direkt på ett sådant seriöst lån. Måste bara betala 1000 dollar för att få 10mille dollar överfördaGuld i mun
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!