Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-03-21 07:26:20 följande:
    Men jag har ju superduper- mysiga och söta nattkläder som jag inte kan använda mer ju!
    Ju närmre sommaren vi kommer ju mindre tyger blir det i sängen för min del.. Måste börja öppna fönster etc..
    Sommarhalvåret är den tid på året då jag sover som sämst eftersom det blir varmt, fönstren är öppna vilket innebär mer och fler ljud, massor med insekter som dras in i sovrummet etc...
    Men härligt ändå..
    Sommaren är bäst! Du får göra annat om du inte kan sova och ändå är naken....
  • LostInTranslation
    HäckHäxan skrev 2014-03-21 18:44:50 följande:
    Fan vad det stör mig att jag inte kan ladda upp bilder från mobilen på FL. Ingen som vet hur fan man gör med iPhone???
    Tror man måste köra appen, men har aldrig provat det själv. Förr gick det att göra det via deras vanliga webb men nu går det inte att komma in på den vanliga webbsidan med Iphone. Istället hamnar du på en meningslös mobil version av sajten.
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-21 20:44:10 följande:
    Då scrollar du längst ner till sidan och klickar på "Byt till standardsajten" Solig
    Är det sant! ÄR det möjligt. Måste prova....
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-21 21:02:22 följande:
    Jag skulle aldrig ljuga för dig Kyss

Än en gång räddar jag dagen! *flyger iväg*
    Nej det var ju en jättestor text dessutom. Den måste var ny... Kämpade som tusan med att tråckla mig in på standardsajten ett tag utan framgång. Skönt att veta att man kan lite på dig Gilmore. Skall verkligen se till att komma ihåg det!! Kyss
  • LostInTranslation

Härligt att höra att det rullar på FV!! 

• LostInTranslation
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-12 11:40:08 följande:
    Spanx, LostInTranslation! smile6.gif
  • LostInTranslation
    Schna skrev 2014-08-15 18:07:24 följande:
    Nu kan ni komma och slicka på mina golv, så rena är de. Ni kan till och med köra in tungan i hörnen om det frestar. Dang! <3

Jag blev djurlös nyligen, för första gången i mitt liv, och har nu sanerat hela lägenheten, beställt nya golv till alla rum samt tapeter i två. Och nya köksluckor.. smile9.gif Planerar även att återgå till den helsvarta garderob jag kunde ha för 20 år sen när jag inte hade vita pälsdjur sist, bara för att jag kan. Vi får se.

Utöver detta har jag ägnat dagen åt att misslyckas infoga bild på en krämig chokladtårta här i tråden. Why?!?
    Kanske för att du kör nya sajten. Kan inte heller lägga in bilder i den.
  • LostInTranslation
    Knall skrev 2014-08-27 14:57:29 följande:
    Mannen bortrest ett par dagar och jag får ta ut min frustration på lite ramar och möbler... smile2.gif

phpPNNmPx14464.jpg
    Vilken typ av frustration biter ramar och möbler på??
  • LostInTranslation
    Knall skrev 2014-08-27 15:12:26 följande:
    Ingen.. men det blir fint hemma.. smile2.gif
    Ja det är ju aldrig fel! Snygga ramar förresten! Skall du fylla dem med något? I så fall vad?
  • LostInTranslation

Målar du en tavla måste du visa oss!! Du kanske är forumets egna Picasso...

• LostInTranslation
    Brunhilde skrev 2014-08-27 15:29:32 följande:
    Annars kanske du kan låna en bild från hkt, såg en med passande blått i smile2.gif
    Ja det var ingen dum idé! Blått är ju en jättefin färg... Skäms
  • LostInTranslation
    lille Birger skrev 2014-08-27 15:36:22 följande:
    Vilken anime figur föreställer den här tjejen:

?

Ingen aning! Vet inte mycket om animetjejer...men jag gillar hennes handskar...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!