Inlägg från: Maltemånsson |Visa alla inlägg
  • Maltemånsson

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Elin242 skrev 2014-03-10 01:12:10 följande:
    Vad skönt för dig att ha ett lag att träna mycket med! Laganda är viktigt. Jag avundas dig....
    Får väl börja tänka på att skaffa mig ett lag, för mycket träning på egen hand är på sikt alldeles uttråkande och meningslöst, även om det tillfälligt är en lösning...Flört
    Ja och den sortens träning är ju rätt skönt det också. sen finns det ju en massa free agents man har tillgång till när man inte är i ett lag.

Du verkar vara mysig så jag tror det löser sig snart för dig din goding (säger goding trots att vi inte fått se en rumpbild som jag tror skulle vara sjukt snygg).  
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:19:44 följande:
    Nej det kändes inte, fattade inte att han hade gjort hålet fören han skulle sätta fast kulan i ringen, såg på en kompis och pratade så jag missade den biten, kände ju att han grejade men ingen smärta sådär.

utsmyckning rakt igen, den var rolig i tre dagar på annat sätt, sen var den läkt och efter det har den bara varit smycke.
    aha, fattar som att om man sätter den i muttan så blir det en förhöjning. bra bröst förresten också Tungan ute
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}
    Cuper ja, de är jobbiga....haha

Har ledigt i 1 vecka eftersom adndra delen av laget åkte på läger, så mkt soloträning nu, men det är ok ;)
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}
    Natti natti. Jag ska också stänga ner, bara träna lite först Tungan ute
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:34:26 följande:
    Bra bröst hehe  Men jo de duger, funkade att amma med iaf hahahah Nåja jag höll på att dränka ungen med det piercade bröstet och fick köpa nån gummigrej att ha på så de inte kom så mycket.

Vissa får en förhöjning japp. Har inte vågat testa det, dels så är jag livrädd för förminskad känsel och minst lika rädd för en förhöjning, jag lider av för tidigt "utlösning" som det är, det behöver inte bli värre tack!
    ok jäkligt sexiga bröst! fast oftast är det ju inte lika jobbigt för er tjejer med för tidig utlösning, ni kan ofta komma många många ggr. fast hade varit jobbigt om det minskat känslen ju....
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:38:34 följande:

Jag formligen älskar er konversation. Den får mig att tänka på en text en vän skrivit om sex som en måltidsmeny eller mer livet som fläskfilé hahaha

Sov gött bägge två. Skall följa ert exempel...

OCH helgen är över så jag får också vara lite sportslig innan jag somnar! *jippie*

hahaha.

skicka bilder till min mail pls! 

natti
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:41:31 följande:
    Det hade såklart inte varit jobbigt om jag kunde komma flera gånger om ( tror jag ) men de kan jag inte eller har jag inte kunnat. Fan jobbigt blev det. Det beror på vilken sorts orgasm vi pratar om delvis och sen har min kropp börjat göra underliga saker och fungera annorlunda än den gjort innan den sista tiden. 

Så förr kunde jag absolut inte komma mer än en gång och fick alltid försöka dra ut på det så mannen hängde med och man kom typ samtidigt. Idag vet jag fan inte ens själv hur jag fungerar. Har ingen att sparra med så jag kan inte utforska det som jag vill heller. Skrikandes
    aj då, då är det ju inte så bra om du skulle komma ännu snabbare. kanske hitta ställningar med mindre klitorisberöring skulle hjälpa? hur ska vi då göra med vårt onanimarathon? lär ju inte bli så långvarigt....
  • Maltemånsson
    jashrinah skrev 2014-03-10 16:26:08 följande:

btw , är ni med på darkside så kan ni lägga till mig som vän där ;) behöver fler kontakter :P 

Haha, jag undrade om darkside var ett geografiskt område i sverige (tänkte sveriges framsida/baksida) men det insåg jag rätt snabbt när jag kollade igenom tråden att det handlade om ngt annat - kittlande! började kittla lite i brallan....
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 02:22:16 följande:
    Hahahahhaa flest orgasmer vinner såklart
    1 till mig!
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 20:19:22 följande:

Skall du bara ha en då blir det ju inget maraton.
    nä men måste hålla räkningen Tungan ute
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!