• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Joohann skrev 2015-12-15 13:41:55 följande:
    Mähhh.....å inte fick ja följa med :( du hade ju bara behövt stå för alla kostnader+ eget rum för mig och ett rosa pass.....då ja inte orkat förnya mitt gamla. Än....haha

Win win för mig alltså :)
    Ska tala om för dig att jag faktiskt inte ens stod för mina egna kostnader. =P
    Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Aniiee

Dagens tabbe: Jag klipper i Astrid Lindgren-filmer (tänkte sprida lite julstämning på youtube). Varje klipp ska bli ca 10-30 minuter långa, vilket borde bli max 3 gb/klipp. Jag har dryga 50 gb ledigt på datorn, så det bör räcka till alla filmer och serier. Kommer till klipp nr 3 (stora tabberaset i Katthult) och helt plötsligt går alltihop bara ned. "Du har 3 mb kvar på hårddisken". Men jag borde ha typ 45 GB  W.....T......F?!? 

Är det något som laddat ned klart som jag missat? Gigantisk uppdatering till något spel? Någon som lånat en hårddisk?

Nejdå. Jag har råkat klicka i "uncompressed" på videoredigeraren, vilket gjorde klippet från Madicken 45 GB stor...... Whoops......

Blir att börja om från början....

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Aniiee
    Joohann skrev 2015-12-16 21:21:04 följande:
    Börja om från början med sven-ingvars?

Kanske passar bra då att nynna på......

När du får redigera om allt :) :)
    =P

Set-back på 45 minuter. Alltid trevligt... Jaja, jag hinner i alla fall skriva lite på min Tropes that you could apply to women in video games if you wanted to.......
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-16 21:46:41 följande:

Fick en godispåse av herrn i huset... What can I say...? Finns ju bara ett ställe att stoppa dem: i munnen!

=P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-12-18 19:50:20 följande:

Alltså... fan! Precis börjat återhämta mig efter min bronkit och så drabbas jag av virus istället! Så här sitter jag med bihåleinflammation och öroninflammation!

Och till råga på allt fyller min far 70 år imorgon och jag kan inte närvara..

Fan!

Life sucks......  Hoppas du blir bättre snart.

Påminner mig, min egen far skulle också ha fyllt 70 i år. Oh, well,,,,,
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee

Knäck och kola, rocky road och tryfflar
    Knääääck oooooch tryyyyyflaaar!

*nynnar midnatt råder*

Fjäril Vingad skrev 2015-12-18 21:02:43 följande:
    Krya!

Här går hostan inte över... Och jag börjar misstänka att jag hostat mig till en spricka i ett revben... :-/
    Ouch! Hoppas inte!
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-18 22:22:10 följande:
    Uhh, jag orkar inte med julgodis... Att göra, alltså. Det har jag totalt rationaliserat bort. Lär iofs få frossa ändå hemma hos bästa vännen, där vi firar jul på julafton. :-P
    Äh. Lite får man väl jobba för brödfödan... eh... godis... födan...... ?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-18 22:45:40 följande:
    Försöker skära ner på sötsaker dessutom... Lättare sagt än gjort såhär års...
    Skär ner på sötsakerna för man mellan annandagen och nyårsafton. Det för räcka.... =P
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-12-19 11:05:18 följande:

Nämen då tar vi väl ett besök på lättakuten... *suck*

Julklapparna får jag fixa nån annan dag...

Stackars.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-12-19 18:33:50 följande:
    Det verkar inte gå åt rätt håll just nu i alla fall. Hostar så jag spyr.. jättekul när man precis ätit.. FYI.. att spy hemmagjord pizza är inte trevligt...

Barnen är hos sin mamma till imorgon så jag och mannen försöker vila.

Pappa gillar inte grejen med födelsedagar så han tycker att det är mer viktigt att vi kommer till julafton.. som just nu känns kört också..

Har i alla fall fixat så att han och mamma får en resa upp till Stockholm i januari för att äta Tre - rätters och se på Björn Skifs!
    =/ Tycker synd om er båda två (alla tre, med fjäril här ovan). 

Bra present! Skifs är ju aldrig fel.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!