• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-03-02 12:36:53 följande:
    Grabben pajade sina julklappshörlurar igår... Skrikandes
    Men så fanns de till halva priset just nu, så det blev ju ingen större grej att fixa nya. Skrattande Gäller att ha tur ibland. 
    Huh, det är en verklig förbrukningsvara. Vet inte hur många par vi har förbrukat i det här huset och när de egna var sönder, så vandrade mina lurar upp i avkommans rum av någon anledning. Hm, jag har inte sett mina lurar på ett tag, nu när jag kom och tänka på det. Undrar var de kan vara...Obestämd
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-02 14:19:17 följande:
    Riktig choklad kan man ju inte äta mer av. Det skulle vara som att hälla i sig fyra flaskor årgångsvin på en timma......
    Förstår inte riktigt liknelsen
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-02 20:53:04 följande:
    Någon som sitter på gamla/antika möbelbeslag de vill bli av med? smile6.gifsmile9.gif
    Nej, jag har slutat med det. Det blev så fula avtryck på rumpan.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-02 21:04:37 följande:
    Oh, cock! smile8.gif

Kunde du inte stått ut ett tag till för min skull? smile8.gif
    Kan pressa rumpan en stund mot mitt antika skåp. Räknas det?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-02 21:51:58 följande:
    Enbart om beslagen är knackad mässing.. smile6.gif
    Mässing, liljor och grejer. Är det knackat då? Det låter inget iaf.
  • Brunhilde

*argh* Smörjer som en dåre med kokosolja, luktar Piña Colada utan rom , dricker vatten som en galning och ändå känns det som om jag ömsar skinn. Hela ansiktet är supertorrt. What to do??

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-02 23:48:29 följande:
    Ansiktsmask med avokado och honung. Kokosolja är rent slöseri.
    Jag är allergisk mot avokado. Kan inte äta det, vågar jag ha det på huden då?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-03 00:07:57 följande:
    Hm.... det får du nog testa isf. en klick på underarmen ett par timmar, se om det blir utslag/börjar klia.

Jag kan inte äta persikor, men jag kan handha persikor, så det enda man kan göra är testa.
    Ska nog besöka farbror/tant doktorn och se vad det är jag är allergisk emot egentligen. Tur att jag inte bor på landet. Hö är en av de saker jag reagerar mot. Inga halmgubbar här mao, får hålla mig till Sheela na gig om det ska vara något.
  • Brunhilde

Funderar på om jag ska pallra mig iväg till läkaren eller inte. Har grymt ont i revbenet eller muskeln, kanske det är. Är det revbenet gör man inget ändå, så det känns lite onödigt att gå dit. Obestämd

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!