• Smecker

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-18 22:44:52 följande:

Du får det att låta så lätt. Det finns tusen och miljoner som inte är så lätt. Kom och lev i mina byxor ett tag så ser du...

På vilket sätt menar du att du har (haft) det svårare än jag? Som du inte orsakat själv, alltså.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-19 09:12:46 följande:

Man behöver inte ha (haft) det svårare än nån annan egentligen... Allas liv och situation är olika, och vissa saker man går igenom är bortanför ens egen kontroll.

Men framförallt: vi är alla olika och reagerar olika. Och har rätt att göra det.

Med andra ord är det poänglöst att leva i någon annans byxor, eftersom man reagerar olika.
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-19 11:14:46 följande:

Mm... Sen kan man ju försöka sätta sig in i en annans situation. Visa förståelse.

Det beror väl helt på vad det är för situation?
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-07-19 15:52:51 följande:

Det är ingen tävling. Jag har haft min cancer. (hoppas jag att den och jag har ett avslutat förhållande) Nej, allt är inte vad du gör det till. Du lever enligt devisen 2du är din lyckas smed" och det stämmer så länge allt går som beräknat.

Just idag och några dagar framöver kommer jag tycka extremt synd om mig. Sedan gör jag som vanligt, tar mig i kragen och kliver i min bobcat och kör framåt.

Jag lever efter devisen "Det BLIR vad du gör det till", och det gäller i både med- och motgång. Hur du hanterar medgång och motgång är endast du själv ansvarig för. Det är ingen som tvingar dig att ha ett komplicerat förhållningssätt till dig själv, män, relationer, eller vad det nu månde vara.
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-07-19 16:19:03 följande:

Och det är därför jag tycker om dig.

Ok, du slipper hjälpa till att bära vid flytten.
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-07-19 16:26:06 följande:

Jag har nog haft för få motgångar i mitt liv när jag tänker efter. Jag har kunnat bli allt vad jag vill. Endast jag har satt emot

Den givna följdfrågan blir då; och varför har du satt emot?
  • Smecker
    taquine skrev 2014-07-19 18:46:25 följande:

Bad min man gå inom bolaget och köpa något gott rödvin , telefonen ringer, går det bra med ett "kåte de råne " ?.-?Vad svarar man "ja älskling det blir jättebra"

För vanligtvis brukar han gå utom bolaget?
  • Smecker
    Brunhilde skrev 2014-07-19 21:25:03 följande:

Jag lever fortfarande och jag jag har barn. Lite har jag satt emot. Det andra valet vore dumt.

Jag tror vi pratar om lite olika saker. Men jag är glad att du lever fortfarande.
  • Smecker
    Monte skrev 2014-07-19 21:52:35 följande:

I övrigt skulle jag vilja ställa en öppen fråga. Angeläget.

Vad exakt är det ca två nya och för mig helt främmande personer av manskön vill uppnå då de dagligen pmar mig helt totalt intetsägande och meningslösa mail a'la "Hej hur är din dag, allt bra?"?

Vissa är lite fantasifulla och inkluderar ett hjärta med.

Finns det något som man kan göra för att slippa det här? Vad i helvete har såna här män för fel? Och varför gör de på detta viset? Går det bra för dem?

Måste man skriva anonymt och/eller stänga sin profil för att slippa? Och i så fall, varför ska man behöva acceptera det? Det här är inte nån jävla dejtsida.

Åsikter, lösningar, tankar?

Fast du slipper iaf inbox från totalt obekanta honor som vill bli urinerade på. Eller totalt obekanta män som låtsas vara honor som vill bli urinerade på av honor.
  • Smecker
    Monte skrev 2014-07-19 22:14:12 följande:

Jag har iofs aldrig förstått varför just jag av alla på FL inte får kiss-mail. Jag är väl inte tillräckligt urin-inbjudande.

Jag kan skicka dem vidare till dig i fortsättningen. De brukar bara bli sura och ta det personligt när jag uttrycker min avsmak för dylika aktiviteter.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!