• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-02-13 22:15:19 följande:
    Tro mig.. jag är på väg att få en "major crisis" när det kommer till 30 - strecket... allt det där jag borde ha gjort, men inte hunnit jadijada...

Är experimentartagen.. "glass" på endast fryst banan som man mixar och sedan tillsätter olika smaker, ska ha i choklad tänkte jag..
    Och så har jag poppat popcorn i kastrull. Jag hade visst lovat en viss liten madam i hushållet... smile2.gif
    Jag hade någon sorts ålderskris när jag var 24 och sedan vid 40 den var jäkligt mycket värre. När den var över insåg jag att jag har nog inte haft så roligt någon gång i livet som efter 40, även om mycket sket sig big time...
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-13 23:52:50 följande:
    [quote=74853793][quote-nick]Brunhilde skrev 2015-02-13 23:50:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Tunghäfta? smile9.gif
    Tyst! Jag ligger i ett hörn och försöker se söt ut!! Skrikandes
  • Brunhilde

Jag har nog drabbats av akut magsjuka eller kanske är det all choklad jag moffat i mig. Nej, det är säkert magsjuka!

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-14 23:16:37 följande:
    Stackare smile4.gif Själv har jag utsått en kväll med en svåger som orerar samt kletar skagenröra i hela fejset, borde få något pris för mitt tålanmod
    Låter inte så där jättekul. Det var väl inte ditt fejs han smetade skagenröra på?
    Hade jag inte varit dum nog att försöka bli rökfri hade jag tagit ett stort glas vin, men nu får det bli vatten. Skål!Skål

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-14 23:26:02 följande:
    Oj! Trodde inte att min voodoodocka var så effektiv... smile3.gif
    Phu, trodde nästan att det var en släng av bulimi, vid min ålder och så var det bara du med din voodoodocka *drar en lättnadens suck* 
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-14 23:38:35 följande:
    Nej han smetade väl i sitt eget skägg mest:: :) 
    På måndag frk Brun , då börjar nya livet  vem slutar röka på en lördag?   smile3.gif
    Det är ännu värre... Började sluta igår, en fredag. Vilket jäkla kioskmongo jag är!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-15 00:06:58 följande:
    Ja verkligen smile2.gif Fuck off  and die . typ..,)
    Det var ju det jag tänkte undvika på ett tag, att dö menar jag. Inte riktigt än iaf.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!