• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-13 08:07:36 följande:
    Härligt med Fredag så man har väntat, firas med lite kärringmusik... Ja jag har egentligen inte riktigt vaknat och ja i hemlighet så lyssnar jag på lite mjukare musik då...

" target="_blank">

Right up my alley mao
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-13 12:32:40 följande:

Okej Okej... Varför låter allt så perverterat när du skriver något? smile2.gif
    Kanske min dekadens som lyser igenom.

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-13 12:54:05 följande:
    smile2.gif Underbart , sjunger ju lika bra som en annan ...Och ser ut som en annan också smile6.gif ( en jävligt bakfull söndag förhoppningsvis smile2.gif )
    Blänger på telefonen och undrar när den ska ringa och erbjuda mig en helt fantastiskt romantisk afton imorgon. Det måste helt klart vara något fel på den! Den har inte ringt trots att jag blängt som en galning på den.

Tänkte vara nykter i helgen Försöker sluta med en annan av mina dekadenta vanor och sluta röka blir jäkligt svårt med några glas i kroppen.

Summan av laster är konstant, så vad ska jag ersätta det med?? Börja knarka lite? Något bra förslag?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-13 14:18:58 följande:
    Det finns väl massor av intressant man kan göra? Samla på levande dockor eller spöka regelbundet för grannarna eller takvandra eller något.
    Levande dockor blir så bråkiga och krävande efter ett tag, men det är roligt i början. Takvandra är faktiskt en bra idé.
    Smecker skrev 2015-02-13 14:19:41 följande:
    Ja ja ja. Kan inte ringa, så jag får väl föreslå något annat.

Calamari.
    Calamari luktar så skumt efter ett tag.
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-13 14:23:40 följande:
    Haha, ja du kan inte skriva något som inte härrör snusk. Nej du kan bara inte... smile2.gif

Du får som alla andra i din ålder spela bingo! smile2.gif
    Snuskbingo?

• Brunhilde
    Smecker skrev 2015-02-13 14:43:09 följande:
    Inte skummare än blått tant-hår.
    Har inte haft tillfälle att lukta på det. Hm, du kanske skulle byta frisör?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-13 15:39:27 följande:
    Regga dig på elitsinglar.se och invänta bankdirektören i sin skinande, nya, svarta Mercedes, 200 mille på bankkontot och nytransplanterat hår... ?

Eller bjud in vänner på god mat, god dryck (alkoholfri), spel och glada tillmälen?

Jag spelar DragonVale på mobilen. . Lustigt nog beroendeframkallande samt ett gemensamt intresse med bonussonen... smile2.gif
    Samla stenar är också en idé. Tröttnar man så kan man starta ett nytt intresse och se hur många man kan pricka med dem om man är ute på stan.. smile9.gif
    Har sett reklamen för elitsinglar.se och den gör att jag ALDRIG skulle regga mig där. Vad skulle jag göra med en bankdirektör? Pogo-dansa på bordet under representationsmiddagen eller berätta högst opassande historier? Drömmer

• Brunhilde
    Smecker skrev 2015-02-13 15:32:22 följande:
    Jag förstår hur du tänker, eftersom du som många andra utgår från dig själv, men det är inte nödvändigt. Jag la till "Inte inneha eller uppbära blått eller rosa hår" i kravprofilen för nästa administratör.
    Söker du en ny sekreterare?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-13 15:57:08 följande:
    Haha! Jag skulle aldrig regga mig där heller.. bara reklamen gör ju att man blir bajsnödig.. smile2.gif
    De verkar ju helt humorbefriade!

Nja, men du kan väl stå där ett hörn, se sexig och söt ut på samma gång, le instämmande när han och hans gelikar drar skämt om arbetarklassen, puffar på sina cigarrer och dricker sin whisky... smile2.gif
    Stå i ett hörn och se söt ut är inte riktigt min grej

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-13 16:05:09 följande:
    Du kan ju försöka... jag kan vara med och se hur länge det håller... smile5.gifsmile2.gif
    Två minuter, räknas det?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!