• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-07-25 12:58:59 följande:
    Spindlar här är harmlösa, om en lite meningslösa. Ormar däremot *argh*
    Se ca 11:45 -12:00

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-25 13:29:27 följande:
    Vägrar, antar att det är ormar där.
    Nej, nej, han pratar om spindlar! (Inga spindlar i bild heller. Och definitivt inga ormar)
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

En sak är säkert: Aktier är ingenting för mig. Köpte en aktie härom.... och den har gått ner 10%.

Yay me..... Tur som Fan att det inte var riktiga pengar.

Jag ska investera i en restaurang istället....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-25 16:27:25 följande:
    Kommer inte på vem, men någon sa "du måste vara miljonär för att lyckas i restaurangbranschen"
    Något stolpskott, uppenbarligen. Många börjar med två tomma händer. Men Sverige är inte ett bra land att starta en restaurang i, det är sant. Det kostar mycket.

Sen kan man ju investera i en redan existerande, väl fungerande restaurang.
  • Aniiee

Supernaturla är Absolut uppe på min top10-lista över serier (om man tar bort animen =P)

• Aniiee
    PrimitivMan skrev 2015-07-26 16:20:44 följande:
    Transexuell (man-> kvinna) har sex med en kvinna tex. Fast då vet man inte det utan tror det är lesbiskt sex (vilket det iof är). En stänkande strapon är en fin detalj där (vilket jag funderat lite över eftersom jag tyckte det var hon som tog "det"). En del bögsex så man får inte vara allt för homofob (alt snabbspola). 
    Uppenbarligen en serie som MÅSTE prioriteras. Något annat får maka på sig i schemat....

Hmmm...... får nixa under the dome, eller något. Rectify kan nog maka på sig. Eller suits eller Hannibal. 

Blä. För många bra serier.....
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-07-27 14:33:13 följande:
    Haha vad är fel på det nya FL? Varför blir det dubletter när jag ska skicka bilder ?
    Ja ja så här känner jag mig idag ivarje fall (jag till höger )
    Det blir så. Den laddar alla bilder två gånger. Man får radera den ena bilden.
  • Aniiee

Någon som har en top 10 på vad man kan göra för top 10-listor?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-27 19:02:15 följande:
    10-top fikaställen i din stad.
    10-top drama queen of the year
    10-top divas of the year
    10-top sommarpratare 2015
    10-top sommarpratare 2009-2015
    10-top musikaler
    10-top bloopers
    10-top picknick-mackor
    10-top drinkar
    Nice, ty =)
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-28 13:47:28 följande:

Pride inlett! Var med i en panel idag, och överlevde, haha.

Grattis. Inte lätt att överleva paneler.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!