Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-03 22:32:06 följande:
    Förstår att det blev för mycket. Jag förstår inte riktigt vad som hände, men att ni och hästarna klarade er är huvudsaken. Vet du vad, man får gråta och ibland tror jag tom att det är riktigt nyttigt.

Lipa lite i portioner innan allt blir riktigt jäkla jobbigt och alla fördämningarna brister. 

Det enda jag önskar är att jag såg ut som Audry Hepburn gjorde i sin ungdom, så där med ett par klädsamma tårar som rinner. Inte hulka och snorböla...

Tycker att det är pinsamt och jobbigt att gråta!

Det som hände var att min brors bil börja brinna precis utanför stallet det bara small. Som i en film!

Idag mår jag bättre kunde sova några timmar längre. Och idag kommer sambon hem
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-04 00:57:49 följande:
    Vännen! Du vet vart jag finns!!!

De vet jag * hjärta*
  • Anonym (cem)
    Smecker skrev 2014-06-04 23:56:03 följande:
    Hade du sagt till tidigare så hade du fått några visitkort av mig att lägga med, jag behöver anställa runt 5 personer

• Anonym (cem)

H'*piiiip* J*piiip* S*piiip* nu har min dotter börjat gå ner i vikt med 1,5kg sista månaden och hon hade inte behövt det Gråter men hon äter ju så jäkla dåligt!  Läkare är inkopplade nu och vi försöka få henne och äta igen. Och den jäveln som nästa gång klämmer ur sig att det är bara tvinga i henne mat , ger jag en rak höger. Det går verkligen inte få i henne mat. Visst går det få i henne det , men det kommer upp lika snabbt igen. 
    Vad jag längtar till v 32 och 33 då drar vi på semester bara vi i familjen och jag kan ägna tid åt bara familjen. 

• Anonym (cem)
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-05 14:42:16 följande:
    Hur gammal är hon...?  Har en kompis som jobbade på KS med ätstörningar och döm om min förvåning när hon berättade att de hade kylarna fulla med färdigmat, typ Findus lådor och de gick åt som smör i solsken. Jag är fullständig novis på området, vet inte varför det funkar, men tydligen.

Hon är 11 år!

Jag kommer och övervaka över henne som en hök hela sommaren att hon äter.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-05 19:57:05 följande:
    Gumman då.. Har hon någon favoritmat ni. kan göra lite mer ofta åt henne?

Ni har haft mycket nu..

*Hjärta*

Ja nu har vi haft det väldigt mycke!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-05 20:16:40 följande:
    Hade syndafloden här ute idag.. Mamma fick komma och hämta mig då jag inte kände för att simma till pendeln..

Fart runt med den lilla tanten på stan och IKEA..

Hittade en söt liten klänning att ha på 50-årsfesten imorgon också!

Kommer ha ett styck tjurigt barn här strax som inte får leka längre...

Bildbevis på klänningen!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-06 08:32:01 följande:
    Pre-teens... Det är förbjudet med barnaga, va?

Ja jo barnaga är förbjudet i Sverige, dock så har jag aldrig hört att pre-teenaga skulle vara förbjudet!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-06-06 09:04:06 följande:
    Så en lavett var är okej?

Fast det är nog effektivare om du plocka bort Alla tekniska prylar ifrån dom min dotter började hyperventilera häromdagen när jag stängde av Internet hemma! dagens ungdomar alltså!
  • Anonym (cem)

På väg till Skara för jobb idag! Jobba till kl 21:30 där och har väl sen 3-4 timmar hem efter det! Men imorgon har jag ledigt!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!