• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-07-03 19:55:40 följande:
    Var hittar man glass? Orkar högst släpa mig ut i trädgården.
    Jag hittade glass i frysen. Både big pack, ben and jerrys, Lejonet och björnen och hemgjord.

Har inte du det? Förvånad
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-03 20:07:10 följande:
    Det måste vara i din frys de växer. 
    I'm hogging all the ice cream Demon

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-03 20:28:33 följande:
    Det har jag fullständigt missat!

Växte upp med Starzinger och Rai... som är mangalight iofs men vafan, Starzinger och Hackakedjan!

Älskade Captain Harlock när jag var liten.
    Starzinger är ju kult =) Liiiite före min tid kanske, men ändå.

Se Cowboy Bebop, är mitt tips till dig.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 20:45:51 följande:
    Hahha tycker nog personligen att man skall pussa på dem också! Så det så!

Nu skall jag rasta min hund, kolla om kaninerna lever och ta mig in till byhålan och handla, de känns som om världen börjar bli lite mer human nu än för några timmar sen!
    Ok, ursäkta mig, men det var en jävla bra byhåla om du kan handla där så här dags......
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-03 20:47:18 följande:
    Fått den rekommenderad en gång i tiden så skall se den.

Har sett Akira, Ghostin the Shell osv som jag antar är basic, dock måste jag säga att man verkligen går in i huvudet på karaktärerna, det gillar jag och det är ganska långt ifrån Disney´s och Pixar´s trams.

Ja, se den. Tror du skulle gilla den. 

Akira, Ghost in the Shell, ja, det är sånt där som är välkänt. Vill du se något mer udda så se Serial Experiments Lain, Hellsing eller Paranoia Agent. Skräck. Väldigt bra. Vill du se mer övernaturligt drama så se Kuroshitsuji, Uragiri wa boku no namae wa shiteiru eller Elfen Lied. Psykologisk crime - Death note. Romcom - Ouran High School Host Club. Mer action adventure - Sword Art Online, Full metal Alchemist och Attack on Titan. Lite slice of life med Sakamichi no Apollo. Allt detta är serier och kräver ett par timmar av ens tid....
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-03 21:01:28 följande:
    Inte då, i Metropolen Visby har man minsann öppet till 23.00 VARJE kväll så länge badisarna är här.
    Vilken lyx. I metropolen Huddinge stänger mataffärerna kl 21. Whooping 2-5 timmar efter de andra affärerna. Hemmakväll har dock öppet till 22, tror jag....
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2015-07-03 21:06:58 följande:
    Ja, se den. Tror du skulle gilla den. 

Akira, Ghost in the Shell, ja, det är sånt där som är välkänt. Vill du se något mer udda så se Serial Experiments Lain, Hellsing eller Paranoia Agent. Skräck. Väldigt bra. Vill du se mer övernaturligt drama så se Kuroshitsuji, Uragiri wa boku no namae wa shiteiru eller Elfen Lied. Psykologisk crime - Death note. Romcom - Ouran High School Host Club. Mer action adventure - Sword Art Online, Full metal Alchemist och Attack on Titan. Lite slice of life med Sakamichi no Apollo. Allt detta är serier och kräver ett par timmar av ens tid....
    Ja, och så en massa yaoi, men det tror jag inte herrn vill se.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-03 22:17:42 följande:
    Pulsen vid sjukan är öppen till 22!
    Sant. Men långt..... =P
  • Aniiee

Jaha, vad nu? Spelat Eve. Spelat Hearthstone. Spelat Poker. Fixat en filmlista. Sorterat igenom receptkort (köttfärs i parti och minut). Fixat en låtlista med lite soft nattmusik. Duschat i värmen. 

Ta en macka och gå och sova? Är så förbannat trött.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-03 22:50:34 följande:

Eller om Metallica hade varit finska hillbillys

Jeepers..... Tomte
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!