• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2015-07-01 22:00:26 följande:
     Jag öppnade just min dörr och formligen avgudar den kallare luften som sakta tar sig in, stängde förut för det blir som en masugn på min trappa.

Nu skall jag äta, värmer chilli con carne i micron och skall ha lite tomat och mozarellasallad till det, innan dess har jag druckit en matersättning det är allt jag lyckats på i mig, nu är jag hungrig, på riktigt, mat!
    Ja, nu när solen gått ner (typ) blir det nog bättre. Jag ska också hitta något att äta, men det enda som lockar just nu är den där sista magnumglassen.... Men ska tvinga i mig en smörgås i alla fall.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Känslan när man har skrivit ett halvlångt svar i en tråd, trycker på "posta" och får uppp "404: Sidan kan inte hittas"....

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-01 22:43:31 följande:
    Just därför man ALLTID skall markera ens svar och klicka kopiera innan man klickar Skicka Svar.

Vet inte hur många gångar man skrivit ett ganska smart och bra inlägg för att bara bli belönad med 404 och sen skriver; "Ok, jag håller med föregående talare".

ALLTID markera, högerklicka och spara...
    Nej, alltså.... Fel kod (tror jag), Tråden är borttagen.
  • Aniiee

Men, ja, skriver jag något "viktigt" så skriver jag det i word först eller kopierar det till word..... Allt annat är bara upplagt för besvikelse.

• Aniiee

Och DÄR hängde sig Media center master......

• Aniiee

Rena grekiskan här inne.... 

*ägnar mig åt yaoi istället*

Brand woke while it was still dark. He usually didn?t do that, but a chill woke him. Twisting slightly, he searched for Merril, but the bed was empty. Sighing, Brand sat up, looking around in the darkness. He could see the contours of the huge mantelpiece, the outlines of the white doors, and there, by one of the windows, Merril stood, naked in the cold. Brand rose from the bed and joined his lover by the window. A tumble of blonde hair hung in front of Merrils blue eyes.

?Why are you standing here, freezing, my prince?, Brand asked.

• Aniiee
    Ok, några av de där hade jag läst, och en av de har jag startat själv, men wtf är det där första för något dumt?

Svaret på frågan är naturligtvis: Självklart. I alla fall i någon parallell dimension....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-02 19:56:00 följande:
    Jag tyckte att det var den ända med lite humor
    Håller med =P
  • Aniiee

Yay! Äntligen blir jag belönad för att läsa manga......

Jag har officiellt smält bort, dock. Måste hitta glass....

• Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-03 19:55:33 följande:
    Va? En tjej i Svedala som läser Manga?

Vad händer i denna värmebölja...
    Lol! Vilken sten har du gömt dig de senaste tre åren?Solig Manga och anime är ett av mina favoritämnen att diskutera på det här forumet =P Har startat flera trådar i ämnet.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!