Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hej svejs allihop, nu har jag hittat en dator som hmm är något mindre seg än min andra datorn men inte helt frisk nå skit samma jag hittade in.
Hoppas ni får en trevlig midsommar
Welcome back.
Gick en sväng, tänkte: "Jag har plånboken på mig, kanske ska springa in i en affär och handla." Bra tänkt, för jag har 0 mat hemma. Kom fram till mataffären och ser att de stängde redan kl 17!
Jag får äta grädde med grädde till idag......
Gick en sväng, tänkte: "Jag har plånboken på mig, kanske ska springa in i en affär och handla." Bra tänkt, för jag har 0 mat hemma. Kom fram till mataffären och ser att de stängde redan kl 17!
Dansar alla fortfarande runt stången eller?
Alltså...jag har fått en knäpp. Nu har jag suttit i flera veckor med FilterForge och bara lekt med bilder........
Nytt matprojekt på G: Jag ska ta 3 recept från varje kategori jag sparat för den gamla receptlådan och laga. Dreglat över alla efterrätter när jag nu suttit och sorterat upp korten som var i en gigantisk röra....
Nu är jag hungrig också.
Här händer det grejer, som vanligt. Nice.