• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2015-06-19 02:21:40 följande:
    Looking good

Hej svejs allihop, nu har jag hittat en dator som hmm är något mindre seg än min andra datorn men inte helt frisk nå skit samma jag hittade in.

Hoppas ni får en trevlig midsommar {#emotions_dlg.flower}
    Hey Solig

Welcome back.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Gick en sväng, tänkte: "Jag har plånboken på mig, kanske ska springa in i en affär och handla." Bra tänkt, för jag har 0 mat hemma. Kom fram till mataffären och ser att de stängde redan kl 17! Skrikandes

Jag får äta grädde med grädde till idag......

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Gick en sväng, tänkte: "Jag har plånboken på mig, kanske ska springa in i en affär och handla." Bra tänkt, för jag har 0 mat hemma. Kom fram till mataffären och ser att de stängde redan kl 17! Skrikandes

• Aniiee

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-20 16:19:26 följande:

Dansar alla fortfarande runt stången eller?

Nä. Men istället sover jag. Typ.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-20 21:05:22 följande:
    Låter skönt. Ska ta och sova middag snart.
    Låter vettigt =P
  • Aniiee

Alltså...jag har fått en knäpp. Nu har jag suttit i flera veckor med FilterForge och bara lekt med bilder........

Nytt matprojekt på G: Jag ska ta 3 recept från varje kategori jag sparat för den gamla receptlådan och laga. Dreglat över alla efterrätter när jag nu suttit och sorterat upp korten som var i en gigantisk röra....

Nu är jag hungrig också.

• Aniiee

Här händer det grejer, som vanligt. Nice.

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-26 16:06:21 följande:
    Inte mycket faktiskt. Är det hos dig det händer?
    Nä, här händer ingenting utom att indexeringen på min film-hårddisk blev korrupt och nu ligger 1000+ filmer huller om buller, en del utan titlar.... Och jag måste nu försöka få ordning på de igen. Yatta, säger jag bara. Men, det är bara att börja med 3:10 to Yuma och Sluta med Xmen. Med ett antal dsaerongeaibhaerkokre emellan. Det blir väl intressant?

Jag får väl dela med mig av mina filmer i nån tråd eller så.

Händer det något hos dig, kanske?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-26 16:45:44 följande:
    Då har du något att pilla med iaf. Själv har jag stora svåra beslut att ta. Ska jag gå ut i solen eller ska jag pilla mig i naveln ett tag till?
    =P

Gå ut i solen och pilla dig i naveln. Du har väl simultankapacitet?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!