• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Oh, btw, jag har börjat skriva ny yaoi. Men jag har kört fast lite. Vad göra? Gråter Ge mig förslag! Jag behöver två stycke japanskt pojknamn (eller könsneutrala dito) och två par magiska krafter baserade på färgparen rödviolet-limegrön och blåviolet-gulorange. De andra i ensambeln är som följer (ursäkta svengelskan):

Rui - spektrumtrollkarl (använder hela färgskalan och tekniskt sett alla de andras krafter)
    Kazue - svart/vit, drain & support
    Hibiki - RÖTT/grönt blodmagiker, helare, shapeshifter
    Aoi - rödorange/BLÅGRÖN vattenhelare, eldattacker
    Hisa - The Amber Mage (som jag kallar boken, han är huvudpersonen), orange/blått - vattenattacker och summons av djur och andra varelser
    Yuu - Solmagiker, gul/violet, buff/debuffs 
     och som sagt..... 2 till.....

Jag vet. Låter som ett jättenördigt rpg eller nåt..... =P

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Hummelnr12 skrev 2014-06-11 22:44:32 följande:
    Nej du var inte elak i den tråden du var vänlig och saklig. Hon bara insåg hur "korkad" hon var när hon inte insåg/kunde högerklick på bilden sök på google.

Tyvärr en av FLs mer känsliga karaktärer som använder ord som myspinne, mysgrotta och kärlekssås och bara har sex på lördagar med lampan släckt ;) 
    Tack =) JAg tyckte att jag modulerade mig, mycket mer än jag hade lust, faktiskt (är på dåligt humör, hade sönder en helt ny glasform igår och hittade, till slut, glas i foten)

Jaha, ja, jag har bara sett henne i religionstrådar innan. Hon utger sig för att vara judinna iland, men det märks fan inte. Kanppt så att ortodoxa judar hår så mysko åsikter......
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Meh! Ibland* ska det stå. jag ska försöka att stava rätt och göra min stora matlista som jag ska posta i en tråd på FL samtidigt.

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-11 23:38:42 följande:
    Nu har jag läst och kan bara runka lite lätt på huvudet. Yviga gester och hur ska det gå om någon klagar på frukosten? smile3.gif
    Bra fråga!

Jag smälter här! Varmt och fuktigt. Kan det åska nån gång?

(Och så smälter jag lite för en snygg karl också........gah!)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-11 23:55:50 följande:
    Lite kallare här, lite regn, men jag hade velat ha en riktig urladdning.

Var finns de snygga karlarna? Har inte sett någon här på länge (vad jag vet iaf)
    Tyvärr är de snygga karlarna inte i närheten. Menman kan alltid dreggla över en film =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-12 00:03:03 följande:
    Nä, gillar att ha det jag dreglar över inom en armlängds avstånd  Drömmer
    Jag är inte säker, men jag tror min flickvän hade tyckt att det är lite FÖR nära Tungan ute
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-12 00:10:26 följande:
    Kan kanske bli lite trångt i sängen smile2.gif
    Äh, får väl köra ner hundarna =P

Det där lät..... som fel......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-12 00:41:02 följande:
    Aj, så fel! Skrikandes
    I know Skäms

Vi tänker på Tom Cruise 1983 istället =P Risky Business. Vet inte vad den hette på svenska....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-12 01:11:28 följande:
    Har aldrig varit ett fan av Tom Cruise. Lite för vanlig och rätt tråkig.
    Vad FN!Jag trodde jag var den enda på den här planeten som inte tycker om Tom Cruise. JAg tycker om honom i EN film och EN film only: Interview with the vampire. Det är den enda filmen han är med i där han inte spelar sig själv,  så att säga. Man är liksom så medveten om att det är Tom Cruise i alla hans filmer utom när man gömmer honom under en blond peruk, massa smink och 1700-talskläder. Då av någon anledning blir han en bra skådis....

just my 2 cents.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-06-12 02:23:10 följande:
    Underbar rulle. Älskar den <3
    Måste vara den bästa vampyrrullen ever..... om Twilight får 9/10 av sina fans får Interview antalet stjärnor i Vintergatan/antalet stjärnor i Vintergatan.......
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!