Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-29 20:57:52 följande:
    Snabbt jobbat! Går det bra att den hyvlas i tunna skivor och postas en skiva i taget för beskådan? Eller ska den bara delas i fem delar?
    Det funkar ser sjukt häftigt ut när de gör sånt, såg det på ett program på tv för många år sen Ja det handlade om hjärnor   så hjärna det! Men då skall syftet vara forskning av något slag, kanske hur man känner igen en fullblodsidiot på hjärnan eller nått sånt...
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-07-01 21:39:17 följande:
    Någon som kan hämta hit ett isberg?
    Nej men jag tar gärna ett sådant också alternativt blir slängd i en kall sjö eller hav, för jag dör snart av värmeslag!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-07-01 21:55:35 följande:
    Nä =P

Samma här. Tror jag har alla dörrar och fönster i hela huset öppet, inte tusan hjälper det.....
     Jag öppnade just min dörr och formligen avgudar den kallare luften som sakta tar sig in, stängde förut för det blir som en masugn på min trappa.

Nu skall jag äta, värmer chilli con carne i micron och skall ha lite tomat och mozarellasallad till det, innan dess har jag druckit en matersättning det är allt jag lyckats på i mig, nu är jag hungrig, på riktigt, mat!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-07-01 22:10:31 följande:
    Ja, nu när solen gått ner (typ) blir det nog bättre. Jag ska också hitta något att äta, men det enda som lockar just nu är den där sista magnumglassen.... Men ska tvinga i mig en smörgås i alla fall.
    Gött! Hade ingen glass annars hade jag nog tagit det alternativet haha och affären stänger kl 23 och jag går runt i morgonrock så nej jag tror inte jag tar ett varv till ica för en glass
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:49:45 följande:
    Ja, jag är en riktig ice queen smile2.gif
    Yeah ja  just det, har fortfarande svårt att få bort den mindre köldknäpp och frossa din närhet skapade inom mig, de där med att frysa i benmärken är icke ens nästan jämförbart! Whats cooler then being cold? Icecold!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:18:38 följande:
    Så det kan faktiskt vara mitt fel att du håller på att få värmeslag smile3.gifsmile6.gif
    Sett som dominoeffekt eller efterverkning, ja allt är ditt fel. Det är ditt fel att jag är så jävla HET!

Hädanefter så får alla män som finner mig HET helt enkelt dra upp det problemet i din inbox eftersom du bär yttersta ansvaret!

*phu*

Ser en tid av lättnad och lättja framför mig, åhh ljuva sommartid!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:24:56 följande:
    Kan du inte bara sätta en Out of Office på din brevlåda på FL? Det skulle göra allt så mycket enklare.
    How do i do that? Skulle vara praktiskt, men hindrar jag alla då eller kan alla speciella och sköna människor som gärna får sperma ner min inbox fortsätta med det?
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:31:53 följande:
    Du får dikta ihop något autoreply: "Om du verkligen är speciell (och det inte bara är din mamma som har sagt att du är "speciell") och är du dessutom en skön typ eller ännu hellre någon jag faktiskt diggar, så var vänlig ignorera mitt Out of Office. Jag finns här just för DIG och kommer besvara just DITT pm asap"
    Ja och kanske skall jag lägga till att jag kräver vitsord från minst en personlig kontakt irl som kan intyga specialiteten hos vederbörande rakt av!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2015-07-01 23:05:57 följande:
    Sitter på DS och slöläser.. Några intressanta trådar har jag hittat... har bara inte orkat ge mig in i en diskussion...

Har tänt lite ljus och lyktor på altanen.. lite småmysigt, men hade varit bättre om det inte stod en massa möbler och pryttlar överallt.. (Jag behöver en egen liten "bod" att sitta och renovera i!)

Jävla hetta idag.. vare sig jag eller jycken gillade promenaden så den fick bli kort..
    Vafan du måste ju leta upp mig där hajjar du väl!!!!!!!

Det är på allvar gott om folk från FL där inne Jag kan inte låta bli att fnissa åt ironin att en kvinna från FL fick mig till DS för ett gäng år sedan och sen i år för inte så länge sedan så hittade jag en annan från FL där som sedan guidade mig till en grupp på fb. Världen är underbar och trots all skit på och med internet så tycker jag ändå att det är häftigt som faen!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-02 06:05:14 följande:
    Har du blivit blasé eller är folk för normala på FL nu för tiden? smile3.gif  
    Har vart skitlugnt ingen action alls här inatt. Så jag kliver av mitt pass nu då och lägger mig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!