Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Aaaaaaah, där tittade hon fram! Kul att höra av dig! Grattis till trådens 1-årsdag och hoppas att du går mot ljusare tider. Kram och nyp i häckisen på dig.
Aaaaaaah, där tittade hon fram! Kul att höra av dig! Grattis till trådens 1-årsdag och hoppas att du går mot ljusare tider. Kram och nyp i häckisen på dig.
Funderade på att skriva lite om finalen i Melodifestivalen (det heter väl fortfarande festival?)
Men sedan så kom jag på att "varför förstöra en sådan här fin tråd med sådant dravel"
Så jag låter bli.
Eller gör jag inte det...hmm?
Hej häckis, allt väl ?
Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.
Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!
Joo och grattis Aniie.
Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.
Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!
Joo och grattis Aniie.
Jag är så himla bajsnödig, vad ska jag ta mig till ?