Jävla piss och skit dag känner jag.
Först möte för att kolla blodtrycket kl 08:30 som jag såklart vart lite sen till, men kom in ändå, ännu bättre var att sköterskan skrivit kl 10 i sin kalender men hennes 08:30 möte dök inte upp så jag kom in ändå, nu i efterhand ser jag att min tid var kl 10, skit samma det är gjort.
Sen har jag möte på skolan kl 14 om mini, elevvårdskonferens eller vad tusan det heter, enda infon där är att det står för att följa ditt barns skolsituation vilket ju kan vara vad fan som helst typ. Så det har jag gått och oroat mig för sen höstlovet när kallelsen dök in. Enda bra grejen är att en pappa följer med och tur är väl det för min hjärna funkar inte alls idag.
Min syster ringde igår och berättade att min gamla hund, lilla Fia som bor hos dem är dålig och de åkte till veterinären rätt nyss och tittade förbi så jag fick pussa lite på henne, högst troligen kommer hon få somna in min gamla lilla råtta <3 <3 <3 Livet känns bara tungt just nu, jag vill mest sätta mig och gråta och slåss mot det. Kan inte bryta ihop nu, det bara går inte. Jag får vänta till senare, efter mötet eller nästa vecka eller när jag i vart fall vet om Fia somnat in eller inte, en del av mig vill veta direkt en annan del vill inte veta fören efter mötet, så jag kan fortsätta lura mig själv att det går bra fram tills det är över. Och då skall jag hämta mini och vara supermom, hur fan jag nu skall få ihop det efter möte och eventuell hund som hamnat i himlen, som jag måste berätta för mini om i så fall.
Bästa tipset från vården, ta en sak åt gången, fokusera på en sak åt gången, bla bla. Men hur FAN gör man det när det konstant landar fler än en sak åt gången i skallen på mig??? Nä idag fungerar jag inte alls känner jag.
Hoppas innerligt att alla dag är sjukt mycket bättre än min! *kram*