• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Pillare skrev 2015-03-23 19:23:12 följande:
    PM mig länken, får se.
    Jag ska bara få igång den krånglade datorn först. Kan inte länka på surfplattan....
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-23 19:57:57 följande:
    Kvinnor och teknik... :-P
    Säger du till en kvinna som står och löder kretsar i ett moderkort.......
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-23 20:06:13 följande:
    My kind of woman. Du vet ju att jag skojar.
    Solig

Absolut vet jag att du skojar =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-25 22:33:15 följande:
    Två galna, pratiga kvinns och ett par liter vin.. tror du att du skulle överleva?
    Jag skulle INTE överleva =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-26 00:23:02 följande:
    Men, åh! Snälla Anniie! Kom du med! Pretty Please?!
    I'll pass. Men kanske någon gång. Skulle vara roligt =)
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-26 01:05:43 följande:
    Jag lovar att vi kan sitta i solen med drinkar (virgin om du helst vill ha det) bara prata strunt och titta på när jyckarna leker i trädgården..
    Mysigt =) Men det får bli på en höst isf, så jag inte nyser så ögonen poppar ut ur skallen på mig =P
  • Aniiee

Nytt personligt rekord. Jag lyckades få upp 34+ böcker jag ska läsa på 100 dagar. Yay..... Jag måste lära mig att sätta stopp.

• Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-27 19:10:36 följande:

Så där, ja. Då är man utnämnd till chef. Litet hjärta i halsgropen. Tänk om det blir fiasko? Blev i alla fall glad i eftermiddags när en liten skara medarbetare uppenbarade sig och stod i flock och trampade i dörren och lämnade över en ask Merci-choklad. Då blev jag nästan grinfärdig. Jag vill fan inte göra dem besvikna för jag fick höra att de har stora förväntningar på mig. Kul och läskigt. Vill nog bli lite full nu.

Grattis! Ta ett järn och känn dig lycklig.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-04-02 13:13:39 följande:

Har alla tagit kvasten till Blåkulla?

Nä, bara nästan. Jag skriver febrilt på min bok mellan matcherna i Hearthstone och händelserna i Hay Day....
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-04-02 14:19:19 följande:

Kaffe åt alla!
    Nej, tack. Men jag ska nog ta en chokladboll =) Eller lite carbonara. Jag är hungrig.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!