• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Innan jag ger mig för i natt så tänker jag tråka ut er med en liten lista på vad jag skriver i de 3 block jag för tillfället skriver i. Why? För att döda tråden kanske. Eller för att ha en lista handy. Eller något. Here goes:

Block 1:
    Ichiro/Shinobu som byter identitet.
    Mass Effect fan fiction (fortsätter där spelen slutar)
    Zidane & Kuja (mitt allra första yaoi-par) (börjar bli riktigt steamy, här. Frågan är om jag vågra ta det hela vägen)
    Final Fantasy/Enchanted arms fan fiction
    Sora, Kana & Aito

Block 2:
    22-22 (ett gäng trollkarlar/spectrum mages)
    Final Fantasy XIII fan fiction
    Final Fantasy XII/Type-0 mashup
    Final Fantasy X fan fiction
    Final Fantasy IV/X/XV mashup
    Final Fantasy VIII/X mashup
    Final Fantasy VII fan fiction
    Star Wars The Old Republic fan fiction
    World of Warcraft fan fiction
    Zidane & Kuja
    Harry Potter fan fiction
    Vampire Chronicles fan fiction
    Lost Odyssey fan fiction

Block 3:
    Star Wars fan ficiton
    Izumi&Kaname
    Makoto&Kaoru&Tetsuya
    Star Wars fan fiction
    Mass Effect fan ficiton
    Assassin's creed fan fiction
    Final Fantasy/Enchanted Arms fan fiction
    Three Musketeers fan fiction
    Ai no kusabi fan fiction
    Tiro&Malek
    Howl's moving castle fan fiction
    Makai&Hakim
    Mako&Jaq

Mycket fan fiction blir det. 

Any questions?

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-03-19 13:02:28 följande:
    Har du något sömnbehov, Aniiee. Alls.Glad
    Jodå. Ungefär 10 timmar var 4e-5e dag, så där.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 16:52:30 följande:
    Som en gammal mobil, en stor laddning 1-2 ggr per vecka.
    Ja, ungefär. =P

Jag ska... gå och handla...... *puttar på mig själv så det händer något*
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-03-19 17:02:21 följande:
    Skönt å höra, Aniiee, jag började misstänka att du var en alien, men nu kommer jag sova gott. Jag vet...att du är mänsklig.

Tack.wavey.gif
    Are you sure?

Demon
  • Aniiee

Hahaha! I KNEW there was a reason!

One 2013 study on teenagers revealed that night owls tend to be better at inductive reasoning and get higher scores on intelligence and memory tests. //...// They do, however, tend to get slightly lower grades in school, presumably because paying attention is hard when you're struggling to keep your eyes open for half the day because you were up all night writing a novel.

Den som skrev det känner uppenbarligen mig =P

• Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-19 23:49:14 följande:
    Fortfarande ingen förklaring till varför jag ör en idiot. :-P

Usch, jag har inte skrivit nåt på 15 år..
    Skriv något då! Det skulle vara intressant.
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-22 20:03:22 följande:

Jag har åkt helikopter. Kul? Nej, bara löjligt. Vi åkte till hans syrras hästgård i norra länet och där var det fint så där har jag inget att klaga på. Men helikoptern? Kalla mig gärna tjurskallig, men jag blir inte imponerad när någon försöker inleda något med att slå på största trumman. Överdrifter funkar inte på mig. Måste ha kostat en förmögenhet! Hade gått så bra att åka bil, så. Han blev lite tystlåten när jag varken slog ihop händerna eller hoppade jämfota av hänförelse. Försökte hålla god min och bjuda på mig resten av tiden, men jag blev mest på dåligt humör. Men vi ska ses igen och då tänker jag ta kommandot. Inga tramsiga effektsökerier när man har med Signe att göra. Det kommer han att fatta snart.

Haha, typiskt. Folk som ska impa impar liksom inte..... Men ge han en chans att bättra sig, efter du visat vart skåpet ska stå.
  • Aniiee

HA!

Nu har jag postat ett blogginlägg. PÅ SVENSKA!

Trodde jag aldrig....

God natt, värld. Nu ska vi sova. Ända till kl 12.

• Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-23 06:18:16 följande:
    Och du skriver en blogg. Why am not surprised.... :-P
    Det är jag, så varför du inte är det vet jag inte. Det allra första blogginlägget jag skrev ever för.... 3 år sedan, var en gigantisk varningstext om att jag förmodligen inte skulle skriva så mycket och tappa intresset för bloggen väldigt snart. Lo and behold, jag har skrivit 66 inlägg på bloggen sedan 2012, då jag startade DEN bloggen. De andra två bloggarna består av 6 inlägg sedan 2013 och två inlägg sedan i början av denna månad.

Så, nä, jag är absolut inte en bloggerska.
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-23 17:42:46 följande:
    Ska jag läsa eller? Haha
    Får du väl, om du känner för det. Men det kan knappast anses vara intressant.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!