Sex och dravel tråden, hämningslöst!
YAOI!!!!!!
Yaoi......
YAOI!!!!!!
Yaoi......
Trött, trött, trött, trött, trött...
Oh, something shiny!
Det som blänker är sköldpaddshuvudet som tittade ut
Trött, trött, trött, trött, trött...
Oh, something shiny!
Kul med alla glada tillrop. Jag hade ju mammas mink på mig i lördags på balen och det vore skojigt (eller inte) att veta storyn bakom den. Mamma har ju fått den av pappa. Han brukade ge henne presenter när han hade dåligt samvete för något vi alla gånger inte fick veta vad han hade dåligt samvete för, men det syntes på honom. En gång hade han fått för sig att han skulle introducera ett exklusivt märke i Sverige som gjorde skidkläder och skidutrustning. I vanlig ordning hade han spårat ur, kanske med någon otrohetsaffär med nån kärring, för när mamma fick overall, pjäxor och hela piddevitten försökte hon elda upp alltihop i värmepannan i källaren. Det blev något övertryck och pappa blev som galen och vrålade att "är du fullständigt från vettet? Tänker du spränga oss i luften? Du tar ju livet av oss!" Och mamma vrålade tillbaka: "Är det nån här i huset som tar livet av nån så är det du, din satans fan!" Minns varje ord än idag. Alltså jag har material för en lång jäkla tv-serie! Släng dig i väggen, Lars Norén!
Och hur dåligt gick det inte om man hade 100 aktioner på WoW och bara tjänade 98 silver på de.....
Sigh!