Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-30 00:49:41 följande:
    =P

Det är en sömnmonitor som väcker en (om man ställer in larm öht) när man sover som lättast, så man är pigg när man vaknar. Man behöver inte ens ställa in en precis tid när man vill vakna, utan ställa in hur många timmars sömn man behöver, trycka på "ideal", så ställer klockan sig själv. Och så blir man väckt en halvtimme hit eller dit, beroende på hur djupt man sover. 

Det scary är att det FUNKAR. Än så länge.... (14 dagars trail + 3 dagar betald)
    What den känner alltså av hur djupt man sover? Hur är det ens möjligt??? Låter ju sjukt och häftigt

Skulle jag aldrig våga testa hahaha blir ju vansinnig om den väcker mig när jag absolut inte vill bli väckt.

sov gött iaf.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

Rise and shine.

Vad är det för fel på FL? Jag följer tydligen någon enligt ett mail jag fått av vederbörande bara det att jag inte använder nya FL utan gamla. Mycket märkligt känner jag.

• HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-30 10:27:38 följande:
    Du kanske råkat klicka på någon när du testat nya sajten nån gång?
    Nej jag besöker väldigt sällan folk och sist jag var inne på min sida på nya så följde jag en och jag vet vem det är och valde att följa bara för att se hur de funkade. Men eftersom jag avskyr nya sidan så är jag inte på den.
  • HäckHäxan

Var nu tvungen att gå in på nya fl för att kolla det där med att jag följde någon, men nej, jag följer bara en precis som innan. Så det måste vara FL som är knas, kan inte se mina följare, då kommer error 500 upp.

Har man ens en gästbok på nya? Lyckades inte hitta den och inte hittar jag mina andra saker heller, fantastiskt uselt!

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-30 21:20:48 följande:
    Det är problem på servern, maila supporten och be deras tekniker kolla på det. Det är fler medlemmar som har det problemet, där i bland jag och Schna.
    Stod något under att deras tekniker redan är informerad om problemet.
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-30 21:21:26 följande:
    Nya FL suger.

Mmm som fan.
  • HäckHäxan
    Ambulansliv skrev 2014-09-30 22:36:31 följande:
    Jo, tänk att det har hon smile5.gif
    Är det shettisar eller shire vi talar om här? Drömmer
  • HäckHäxan
    Ambulansliv skrev 2014-09-30 22:44:40 följande:
    Ett lagomt mellanting...
    En hederlig fjording då kanske Söta hästar tycker jag.
  • HäckHäxan
    Ambulansliv skrev 2014-09-30 22:48:08 följande:
    Snäll och empatisk och söt såklart!
    Låter som en bra Hoppla Brunte!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-10-01 14:40:41 följande:
    En tjej som spelade i samma ungdomsorkester som jag hade en katt som slutade växa och var påtagligt "kattungig" (jämför "valpig") i kroppen med för långa ben, för stora öron osv.. Däremot syntes det tydligt på bla pälsen att det var fråga om en liten vuxen katt, samma sak med temperamentet såklart
    Min katt är lite sådan. Han är två år men han slutade växa innan han blev ett. Så ganska liten men inte mini mini. Rätt lustigt för han hade all potential till att bli en stor katt. Mamman var riktigt stor, som mina fullvuxna hanar och så var han ensam kattunge med all mat till sig själv. Så tjock som liten att jag undrade om han var handikappad för han gick inte krälade som en stor häffaklump haha.
  • HäckHäxan

Märklig dag. Kändes riktigt kass imorse och blä blä bajs. Men den löste sig lite, tror fan jag iaf nästan får ihop den där ekonomin som jag fittat bort. Nästan så jag hört min kusin viska det ordnar sig i skallen halva dagen och det verkar fan lösa sig.

Dessutom fått grejat en del sånt där som inte syns. Packat undan sommarskor. Jagat fram vantar och möss till mini me. Tvättat såna där udda saker som skall tvättas för sig. Plockat ordning i garderoben med handdukar och påslakan, ingen som ser men jag vet iaf att det är gjort. Kyckling står i ugnen klar. Riset e klart, bara göra sås. Mini käkar kvällsmat vid tvn, snart dags att natta. Läxan är gjord. Jo jag har röjt i mitt städskåp också och skurat sopskåpet, kattlåda. Mätt och planerat mitt städskåp som skall bli garderob för jackor och sånt tänkte jag i vart fall

Och jag är sjukt sugen på att pyssla. inget jag tänker göra nu men ändå.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!